וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: הגיימינג התחרותי הופך למקצוע

לראשונה בישראל: 15 שחקני גיימינג מקצועיים יזכו למשכורת, מאמנים ועוד, וזאת על מנת כדי להתקדם ולפתח את כשרונם. אל הארגון, גייסו זוג יזמים סכום בהיקף של שני מיליון שקלים

וואלה! TECH

"Team Finest", ארגון ה-"eSports" הישראלי התחרותי הראשון בישראל, מודיע על גיוס השקעה ראשונית של למעלה משני מיליון שקלים - הגבוה מסוגו עבור קבוצת eSports ישראלית. החברה שהוקמה ב-2019 מאחדת תחת קורת גג אחת קבוצות גיימינג תחרותיות במגוון משחקים, כמו גם יוצרי תוכן מובילים בעולמות הגיימינג המקצועי.

מאחורי הגיוס עומדת קבוצת משקיעים פרטית מארה"ב בעלת ניסיון רב בתחום ה "eSport" אשר בין היתר מושקעת בכמה מחברות הגיימינג המובילות בעולם דוגמת Enthusiast Gaming וכן ארגוני eSports נוספים ופלטפורמות מדיה מובילות בעולמות הגיימינג. יש לציין כי מדובר בהשקעה ראשונה מסוגה עבור קבוצת גיימינג ישראלית.

מייסדי הארגון רוביק מילקיס ויותם נחשון גם הם גיימרים לשעבר אשר לקחו חלק בתחרויות מקומיות כבר משנת 2000 וגדלו מתוך קהילת הגיימינג הישראלית. מילקיס הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב ומנהל הארגון מיום הקמתו, ואילו נחשון, בעל תואר שני במנהל עסקים ושיווק, עבד בכמה מחברות הגיימינג המובילות בטרם הצטרף למילקיס במלאכת הקמת Team Finest.

רובין מילקיס ויותם נחשון. יוסי לוי,
רובין מילקיס ויותם נחשון, מייסדי ארגון ה-Esports התחרותי הראשון בישראל/יוסי לוי

בשונה ממה שהיה מוכר עד כה בישראל, Team Finest הוא ארגון הגיימינג הראשון להעסיק כ-20 עובדים מהארץ ומחו"ל במשרה מלאה, ולמעשה מתנהל כחברת סטארט-אפ לכל דבר עם: משרדים, הנהלה, צוות מאמנים וכ-15 שחקנים מקצועיים בתשלום המתחרים במגוון משחקים בתחרויות ברחבי העולם. על מנת להתקדם ולפתח את כשרונם, הארגון מעמיד לטובת שחקניו את כל הכלים והתנאים הנדרשים להצלחה - בין אם מדובר בציוד הטוב ביותר, ליווי על ידי צוות מקצועי של מנהלים ומאמנים, שגרת אימונים מקצועית ועד לתשלום משכורות על מנת שאותם גיימרים יוכלו לעסוק בזה כמקצוע לכל דבר.

עוד בוואלה!

עומדים בתור: ביקושי שיא לאייפון 12 בישראל

לכתבה המלאה

בדומה לארגוני ספורט המאיישים מספר קבוצות בענפי ספורט שונים (לדוג' קבוצות כדורסל, כדורגל וכדורעף) כך גם Team Finest מנהלת מספר קבוצות המתחרות במשחקי מחשב שונים ומגוונים, בין אם מדובר במשחקי אסטרטגיה, לחימה או ספורט - המשותף לכולם הוא תחרות נגד גיימרים וקבוצות אחרות ברחבי העולם על פרסים בשווי מיליוני דולרים.

כיום הארגון מתחרה בארבעה משחקים מרכזיים (Valorant, Counter-Strike:Global Offensive Fortnite ו-FIFA) ובנוסף ממשיך לבחון את השוק ולחפש אחר כישרונות נוספים על מנת להמשיך את המומנטום ולגייס לשורותיו את הגיימרים ויוצרי התוכן הטובים בישראל .בין אם מדובר בהתרחבות לכותרים חדשים או גיוס של כישרונות נוספים בכותרים קיימים.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully