וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתאפשר שמירה, תמיכה וסיוע מרחוק עבור בני הגיל השלישי

האפליקציה The Caring App מאפשרת זיהוי ודיווח חי לטלפון הנייד על מגוון רחב של שינויים התנהגותיים ופיזיים כמו ניטור מצב רוח, מיקום, התרעת נפילה, התרעת חוסר פעילות ועוד. בימים אלו בעלי האפליקציה יוצאים לגיוס המונים

The Caring App: האפליקציה שתאפשר שמירה, תמיכה וסיוע מרחוק עבור בני הגיל השלישי/יח״צ

חברת The Caring Company הישראלית משיקה את אפליקציית CaringApp המאפשרת תמיכה וסיוע רחב מרחוק לבני משפחה וקרובים בני הגיל השלישי. האפליקציה נוצרה על מנת לתת מענה לפערים שנוצרו בעקבות הריחוק החברתי שנכפה בתקופת הקורונה על הציבור המבוגר בישראל, שנאלץ להתמודד עם בדידות וירידה דרסטית בפעילות, מה שפוגע במצבם הבריאותי, הנפשי והפיזי. עם זאת, האפליקציה תעניק שקט נפשי למטפלים ולהורים גם בשגרה. החברה פתחה בקמפיין גיוס באמצעות פלטפורמת מימון ההמונים fundit במטרה לאפשר לציבור לקחת חלק ממשי ולהיות שותפים במיזם.

אפליקציית CaringApp מאפשרת למשתמשיה לעקוב אחר מגוון שינויים התנהגותיים ופיזיים אשר עלולים להעיד בזמן אמת על מצבי חירום של קרוביהם.

האפליקציה כוללת בין היתר:

  • לחצן מצוקה: גישה מהירה להוצאת שיחות והודעות חירום לאנשי קשר שנבחרו.
  • התרעת נפילה: האפליקציה עושה שימוש בחיישן התנועה של הטלפון כדי לזהות נפילות ותוציא שיחת חירום במקרה של חוסר תנועה בעקבות נפילה.
  • ניטור מצב רוח: האפליקציה יוצרת פרופיל קולי בהתאמה אישית ומנתחת את טון הקול במהלך שיחות טלפון, המאפשרת לגלות האם בני המשפחה המבוגרים נסערים, כועסים או לחוצים (לא זמין ב - IOS).
  • התרעת חוסר פעילות: האפליקציה מאפשרת מעקב אחרי הרגלי הפעילות, מתוך ההבנה כי ירידה דרסטית בפעילות הגופנית לרוב תעיד על התדרדרות בריאותית והתרעה מיידית לבני המשפחה במקרה של שינויים משמעותיים בהתנהגות.
  • מעקב סוללה: מעקב אחר רמת הסוללה במכשיר הנייד. קבלת המיקום האחרון באופן אוטומטי כאשר הסוללה נמוכה מ- 15%.

עוד בוואלה!

״חבל שאין חיסון לסבבי בחירות מיותרים״: הרשת מגיבה לבחירות

לכתבה המלאה
The Caring App. צילום מסך, צילום מסך
מאפשרת זיהוי ודיווח חי לטלפון הנייד על מגוון רחב של שינויים התנהגותיים ופיזיים/צילום מסך, צילום מסך

"כחברה שהוקמה מתוך חזון לפתח טכנולוגיה שתהפוך את העולם לטוב יותר עם פיתוחים אשר תורמים לתקשורת המשפחתית, לא יכולנו להתעלם מהעלייה החדה במודעות הקהילתית למצוקת הורינו המזדקנים", אמר ינון לנדנברג, מייסד ומנכ"ל The Caring Company. "מתוך ההבנה הזאת, פיתחנו אפליקציה ראשונה מסוגה בעולם אשר עוזרת לבני הגיל השלישי והמטפלים בהם על ידי הנגשת כלים טכנולוגיים זולים, זמינים וקלים לשימוש. עכשיו יותר מאי פעם, המרחק ביננו מורגש ויכול להיות קריטי במצבי חירום. הדאגה הזאת היא גלובלית, ובימים אלו נחתם הסכם הפצה גם ביפן. אנו יוצאים לגיוס המונים כדי להאיץ את ההפצה העולמית ומתוך מחשבה שכל אחד ישמח להיות חלק מטכנולוגיה שעושה טוב", סיכם.

  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully