וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ תשתף מידע עם פייסבוק: "אשרו את תנאי השימוש או שהחשבון ימחק"

ווטסאפ מעדכנת את תנאי השימוש, ועל המשתמשים להסכים לתנאים החדשים עד ה-8 בפברואר, אחרת החשבון ימחק. בין התנאים: שיתוף מידע מווטסאפ לפייסבוק וההפך. המהלך מתבצע על רקע התביעה שהוגשה בארצות הברית ודורשת להפריד בין חברות פייסבוק השונות

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

ווטסאפ למשתמשים: אשרו את תנאי השימוש החדשים או שהחשבון ימחק. בחודש שעבר דווח כי פייסבוק עתידה להכיז על המהלך, וכעת הוא יוצא לפועל. המהלך של פייסבוק יוצא לפועל על רקע החקירות בארצות הברית וחשש לפגיעה בתחרות והיותה מונופול. לפי ההסכם החדש, המידע שיגיע מווטסאפ ישותף עם שאר הפלטפורמות שבבעלות פייסבוק, כשהשינוי יתבצע ב-8 בפברואר.

ווטסאפ נרכשה ב-2014 על ידי פייסבוק תמורת 19 מיליארד דולר, ובשנים האחרונות הטמיעה הצפנה מקצה לקצה, כמהלך שנראה כמו ניצחון בכל מה שקשור לשמירת פרטיות המשתמשים. עם זאת, ב-2016 אפשרה למשתמשים לשתף מרצונם את חלק מהמידע, ולהעבירו לפייסבוק. עם זאת, החל מ-8 בפברואר, למשתמשים כבר לא תהיה ברירה, ואפליקציית המסרים ווטסאפ תבצע את זה, למעט המשתמשים שלא יסכימו לתנאי השימוש החדשים, ויאלצו להיפרד מהפלטפורמה.

בין המידע שישותף החל מה-8 בפברואר ניתן למצוא: מספרי טלפון, אנשי קשר השמורים בסמארטפון, שמות פרופילים, תמונות פרופיל, הודעות סטטוס ומידע כמו מתי נראו לאחרונה, מידע המשמש לדיאגונסטיקה כמו סוג המכשיר, גרסת הווטסאפ, ועוד.

ווטסאפ משנה את תנאי השימוש. צילום מסך, צילום מסך
ווטסאפ מעדכנת את תנאי השימוש/צילום מסך, צילום מסך

"כחלק ממשפחת החברות של פייסבוק, ווטסאפ מקבלת מידע ומשתפת מידע עם משפחת החברות הזו", כתבו במדיניות הפרטיות החדשה. "אנו עשויים להשתמש במידע שאנחנו מקבלים מחברות אחרות במשפחה וההפך. המהלך נועד כדי לעזור בתפעול, אספקה, שיפור, הבנה, התאמה אישית, תמיכה ושיווק השירותים שלנו וההיצע שלהם", סיכמו.

עוד בוואלה!

בקרוב גם בישראל? נטפליקס מעלה מחירים בבריטניה

לכתבה המלאה

כאמור, מדובר במהלך בתזמון מעט תמוה, שכן 48 מדינות יחד עם נציבות הסחר הפדרלית הגישו תביעה נגד החברה, שעוסקת בבעייתיות שברכישת כמה חברות ובהן ווטסאפ ואינסטגרם, על ידי פייסבוק. אחת הדרישות בתביעה עלולה להביא לכך שענקית הרשתות החברתיות תיאלץ למכור את החברות. ייתכן והמהלך נועד כדי להטמיע את ווטסאפ בתוך פייסבוק, בצורה כזאת שלא ניתן יהיה לפרק את ענקית הרשת החברתית.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully