וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שומעת כבר תיאוריות קונספירציה": מנכ"לית פייסבוק ישראל מגיבה

ווטסאפ הודיעה למשתמשים כי תעדכן את מדיניות הפרטיות, וכתוצאה מכך המשתמשים נבהלו והחל לחפש אלטרנטיבות כמו Signal וטלגרם. כעת מנכ"לית פייסבוק ישראל מפרסמת הודעה בנוגע לשינוי המדיניות החדשה

בווידיאו: מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני, מסבירה על "העסק של כולנו"/אולפן וואלה! NEWS

"לאחרונה עדכנו את תנאי מדיניות הפרטיות שלנו, וקיבלנו הרבה שאלות. לצד מספר שמועות, רצינו לענות על חלק מהתשובות הפופולריות ביותר שקיבלנו". כך כתבה ווטסאפ בבלוג שפרסמה באתר החברה. נראה כי שינוי המדיניות שתחול בחודש פברואר, גרם לגל עזיבות של משתמשי ווטסאפ, מתוך חשש מוצדק לפרטיות. בין האלטרנטיבות ניתן למצוא את Signal וטלגרם, שנהנות בשבוע האחרון מגידול ניכר בכמות המשתמשים. בווטסאפ נלחצו מאוד מהתגובה שעדכון תנאי השימוש גרמה, ואף מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני, פרסמה הבהרה בעמוד הפייסבוק האישי שלה.

"שואלים אותי הרבה שאלות על העדכון האחרון של מדיניות הפרטיות בוואטסאפ סביב שיתוף המידע בין וואטסאפ לפייסבוק ואני שומעת כבר תיאוריות קונספירציה שכל קשר בינן לבין המציאות הוא מקרי בהחלט - אז בואו ננסה לעשות סדר. נתחיל בכך שעדכון המדיניות הזה לא משפיע בשום דרך על העובדה שכל ההודעות שאנחנו שולחים ומקבלים בוואטסאפ הן פרטיות לחלוטין ומוצפנות מקצה לקצה. העדכון האחרון מתייחס רק לשינויים בנוגע לאופן שבו עסקים יכולים להשתמש בוואטסאפ כדי ליצור קשר עם לקוחות", כתבה סופר תאני.

"גם לוואטסאפ וגם לפייסבוק אין יכולת לראות את ההודעות הפרטיות שאנשים שולחים וגם לא לשמוע את השיחות שהם מנהלים. אנחנו לא יכולים לקרוא הודעות או לשמוע שיחות בין חברים, בני משפחה ושותפים לעבודה. כל מה שאנשים משתפים וכותבים בוואטסאפ הוא פרטי, ונשאר רק בין המשתתפים באותה השיחה - זה לא השתנה וזה לא הולך להשתנות!", סיכמה.

עוד בוואלה!

ההונאה החדשה: כמה שווה חיסון לקורונה בדארקנט?

לכתבה המלאה

המשתמשים החלו לדאוג לתנאי הפרטיות שלהם ו-Signal וטלגרם מרוויחות

ב-Signal, הפלטפורמה שצוברת תאוצה בשבוע האחרון ממשיכים להבהיר כי הם אינם משתפים מידע, וכי שום הודעה או מטא-דאטה (סוג טלפון, מערכת הפעלה, גרסה) מועברת עליהם. עוד הדגישו כי המידע היחיד שכן נשמר, הוא מספר הטלפון, אך הם עובדים על שיטה להצפין גם את המידע הזה. כתוצאה משינוי המדיניות, טלגרם ווטסאפ נהנות מגידול משמעותי בהיקף השימוש בעולם ובישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully