וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאפשר תצוגה כפולה: גוגל מעדכנת את אפליקציית המפות

גוגל מעדכנת את אפליקציית המפות, ותאפשר תצוגה כפולה של המפה ותצוגת ה-Street View בו-זמנית. העדכון זמין לכל הסמארטפונים, אך בשלב זה דורש הפעלה מרחוק של גוגל, כך שהוא צפוי להיות משוחרר בהדרגה לכלל המשתמשים

שירות הטיולים החדש של גוגל/עריכת וידאו:ניר חן

בשקט בשקט גוגל מעדכנת את אפליקציית Google Maps ומוסיפה תמיכה בתצוגה מחולקת לצפייה במפה ובתצוגת Street View בו-זמנית. בתצוגת ה-Street View ניתן לצפות ברחוב, בין אם אלו תצלומים שהתקבלו על ידי רכב המיפוי של גוגל או תצלומים שהגיעו מהמשתמשים. התכונה מופעלת בצורה אוטומטית, מיד אחרי ש"מטילים סיכה" ונכנסים לתצוגת ה-Street View. המסך המופצל זמין בכיוון אנכי ואופקי, ויש גם כפתור הרחבה כך שניתן לעבור לתצוגה במסך מלא עבור המשתמשים שמעדיפים את המסך הישן.

גוגל מפות. צילום מסך, צילום מסך
העדכון החדש של גוגל: בקרוב אצלכם/צילום מסך, צילום מסך

התכונה החדשה הגיעה בגרסה 10.59.1, וכעת היא לא פעילה עבור כל המשתמשים, ודורשת הפעלה מהצד של גוגל. זו אחת הסיבות שגוגל טרם יצאו בהודעה רשמית על העדכון החדש, וייתכן ובשלב זה הם בודקים את תגובות המשתמשים. מדובר בשינוי קטן, אך מועיל שכן עד כה היה צריך לצאת מתצוגת ה-Street View כדי לבחור מיקום חדש, ואילו בעדכון החדש ניתן לעשות זאת באמצעות המפה.

עוד בוואלה!

האם פייסבוק תאלץ להיפרד בקרוב מאינסטגרם ווטסאפ?

לכתבה המלאה

עוד גוגל עדכנה לאחרונה את האפליקציה והשיקה את ה-Live View AR, המאפשר את תצוגת המפה בעת הפעלת המצלמה של הסמארטפון. כך לדוגמה, בעת שהולכים ברחוב, ניתן להשתמש במצלמת הסמארטפון ובמקביל לתצוגת הרחוב המתקבלת מהמצלמה, גוגל מוסיפה שכבה נוספת של המפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully