וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-1,199 ש"ח: Oppo משיקה סמארטפון ראשון בישראל

חברת Oppo משיקה בישראל את הסמארטפון ביניים A93. מדובר בסמארטפון הראשון שהחברה משיקה בישראל, כשבשלב הזה מדובר בסמארטפון ביניים. בעתיד החברה צפויה גם להשיק את מכשירי הדגל

Oppo A93/יח״צ

חברת OPPO משיקה היום (שני) בישראל את ה- Oppo A93, טלפון חכם המציע ביצועים עוצמתיים במיוחד, לצד עיצוב אלגנטי, במחיר אטרקטיבי. כזכור, בשבוע שעבר חברת Oppo הודיעה על כניסתה לישראל באמצעות היבואנית רונלייט. כעת היא משיקה את מכשיר הביניים Oppo A93, כשבהמשך היא צפויה להשיק גם את מכשירי הדגל. "אנחנו עובדים מקרוב עם חברות היי-טק ישראליות, ואימצנו את הטכנולוגיה המתקדמת המפותחת בישראל, על מנת לספק ביצועים גבוהים במוצרים שלה. זה גם מה שהופך את המותג לכזה עם 'נשמה ישראלית' בפנים, מסרו לנו ב-Oppo, לפני השקת המותג בישראל.

Oppo a93. יח״צ,
ה-Oppo A93: בישראל החל מהיום, במחיר של 1,199 ש״ח/יח״צ

ל-A93 מסך בגודל 6.43 אינץ' עם תצוגת SuperAmoled ברזולוציית FullHD+ וחיישן טביעת אצבע מובנה במסך לאבטחה מירבית. המכשיר מצויד במעבד 8 ליבות מסוג MediaTek Helio P95 2.2GHz, שאליו משודכים 8 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה זיכרון פנימי, לצד אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני. מערך הצילום כולל 6 חיישנים המשלבים בינה מלאכותית A.I: מתוכם 4 אחוריות לצילום תמונות באיכות 48 מגה-פיקסל ווידאו באיכות FullHD ו- 2 מצלמות עומק קדמיות לצילום באיכות של 16 מגה-פיקסל.

ה- OPPO A93 זמין לרכישה החל מהיום (שני), ברשתות ובחנויות הנבחרות, כשמחירו המומלץ לצרכן עומד על 1,199 ש"ח. עוד הערכה כוללת כיסוי סיליקון במתנה, ואחריות מלאה לשנה מבית רונלייט.

  • עוד באותו נושא:
  • oppo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully