וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו: סמארטפון עם דור חמש ב-1,199 ש"ח

צחי הופמן, The gadget reviews

19.2.2021 / 11:39

חיבור לרשתות סלולריות דור 5 לא שמור רק לסמארטפונים יוקרתיים, ה-realme 7 5G הוא בין הדגמים הנמכרים בשוק הכוללים את הגישה המהירה לאינטרנט, לצד סוללה בקיבולת גדולה וזמן עבודה ארוך

רשתות הסלולר מדור 5 החלו לפעול בישראל (בצורה חלקית) רק לפני מספר חודשים, אבל כבר עכשיו אפשר למצוא מספר לא מבוטל של סמארטפונים התומכים במהירות הגלישה הגבוהה. ה-realme 7 5G הוא סמארטפון הנמכר תחת תג מחיר יחסית נוח של 1,199 ש"ח, כאשר הוא מציע תמיכה בדור 5, לצד סוללה בקיבולת גדולה של 5000 מיליאמפר/שעה ומסך עם קצב רענון תמונה גבוה.

עיצוב: אבל למה להטביע לוגו כל כך גדול?

הדבר הבולט ביותר ב-realme 7 5G הוא גב המכשיר, המגיע עם לוגו ענקי המוטבע לרוחב. זה יאפשר לכל אחד לדעת שאתם משתמשים בסמארטפון של realme, גם אם הוא יהיה בצד השני של החדר. המכשיר נעים למגע, כאשר הוא מגיע עם גוף פלסטיק בצבע כסוף ובמשקל לא מבוטל של 195 גרם. Realme עיצבה את הסמארטפון עם שוליים דקים, ללא מגרעת, כאשר מצלמת הסלפי ממוקמת בתוך נקודה בודדת.

relme 7 5g. צחי הופמן, מערכת וואלה!
״אבל למה להטביע לוגו כל כך גדול?״/מערכת וואלה!, צחי הופמן

מסך: 6.5 אינץ' עם קצב רענון תמונה גבוה

Realme שילבה כאן מסך בגודל 6.5 אינץ' ברזולוציה של 1080 על 2400 פיקסלים, אבל בטכנולוגיית IPS LCD אשר מציעה צבעים מעט דהויים וחדות לא גבוהה במיוחד. מדובר בפשרה מורגשת שכנראה החברה נאלצה לעשות על מנת לשלב דור 5 ולא לבחור בטכנולוגיית ה-AMOLED האיכותית יותר. איכות המסך סבירה ולא יותר, מצד שני, realme מצ'פרת את המשתמשים בקצב רענון תמונה גבוה של 120 הרץ, המאפשר לתמונה להיות חלקה. הזכוכית המגינה על המסך היא גורילה גלאס, אבל לא מצוין איזו גרסה.

עוד בוואלה!

פייסבוק נגד אוסטרליה: ביטלה את האפשרות לפרסם חדשות בגופי תוכן במדינה

לכתבה המלאה

ממשק: אנדרואיד 10

realme מציעה פה את אנדרואיד 10 עליו מולבש הממשק realme UI V1.0. מדובר בסך הכל בממשק ידידותי, המציע בין היתר צילום מסך בהחלקת 3 אצבעות, עמוד החדשות של גוגל במסך הימני וכל מיני אפליקציות של החברה עצמה. מה שחסר כאן זאת אופציה פנימית להקלטת שיחות.

relme 7 5g. צחי הופמן, מערכת וואלה!
״בסך הכל בממשק ידידותי״/מערכת וואלה!, צחי הופמן

חומרה: דור 5 ו-NFC

כאמור, ה-realme 7 5G כולל מודם סלולרי דור 5, אשר לא התקשה להתחבר לרשת החדשה והמהירה בחברת פרטנר בה אני מנוי. מה שהפריע לי, שאין כאן, לפחות לא בשלב זה, תמיכה ב-WiFi Calling. כן תוכלו למצוא כאן תקשורת NFC לשימוש בארנקים סלולריים.

realme שילבה את מנגנון טביעת האצבע בצד המכשיר, יחד עם כפתור ההפעלה. זה מהיר מאוד ומאפשר הדלקת המסך ושחרור הנעילה בנגיעה בודדת. למכשיר יש רמקול בודד באיכות בינונית.

מבחינת כוח עיבוד, הסמארטפון מגיע עם מעבד Dimensity 800U 5G של MediaTek הכולל 8 גיגה זיכרון עבודה ונפח אחסון 128 גיגה (כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס). הביצועים לא היו רעים בכלל, זהו לא סמארטפון הכי מהיר שיש והוא לפעמים סובל ממעט איטיות, אבל בסך הכל הייתי מרוצה מזמן התגובה.

relme 7 5g. צחי הופמן, מערכת וואלה!
״זהו לא סמארטפון הכי מהיר שיש והוא לפעמים סובל ממעט איטיות״/מערכת וואלה!, צחי הופמן

מצלמה: חיישן 48 מגה פיקסל

ל-realme 7 5G מערך צילום עם 4 חיישנים: חיישן ראשי 48 מגה פיקסל עם מיקוד אוטומטי ומפתח צמצם f/1.8, חיישן רחב 8 מגה פיקסל עם זווית צילום של 119 מעלות ו-f/2.3, חיישן 2 מגה פיקסל מאקרו עם f/2.4 וחיישן 2 מגה פיקסל עומק עם f/2.4.

באור יום אפשר להוציא מהמצלמה הזאת תמונות לא רעות, עדיין עם מגבלות של רמת חדות לא גבוהה וצבעים לא הכי נאמנים למקור. המצלמה מציעה גם ביצועי זום לא מוצלחים במיוחד, צילומי לילה מרוחים, אבל ביצועי המאקרו נראים טוב.

מצלמת הסלפי מגיעה עם חיישן 16 מגה פיקסל ומפתח צמצם f/2.1. האיכות סבירה, אבל יש יותר מדי שימוש במצב ייפוי המחליק את העור בברירת המחדל.אם המצלמה ב-realme 7 5G תשמש אתכם בעיקר לשיתוף ברשתות חברתיות, הביצועים שלה יספיקו עבורכם.

סוללה: טעינה מהירה וסוללה בקיבולת עצומה

ה-realme 7 5G מגיע עם סוללה בקיבולת גדולה של 5000 מיליאמפר/שעה, אשר מציעה זמן עבודה ארוך מאוד. לי הסמארטפון החזיק משעה שמונה בבוקר ועד קרוב לחצות ועוד נשארו לי 62% אנרגיה בסוללה (זמן מסך של 3.5 שעות). מבחינת טעינה, המכשיר כולל בערכה מטען 30 ואט, אשר בתוך רבע שעה הצליח לטעון 28% אנרגיה ובתוך חצי שעה 54% אנרגיה. מדובר בקצב טעינה מהיר, שיאפשר לכם לטעון את המכשיר לזמן קצר וליהנות מזמן שימוש ארוך.

relme 7 5g. צחי הופמן, מערכת וואלה!
relme 7 5g/מערכת וואלה!, צחי הופמן

בשורה התחתונה: אטרקטיבי למי שחשוב לו דור 5

בשורה התחתונה, realme התפשרה על הרבה דברים בשביל להציע יכולות דור 5 בסמארטפון שלה, למשל, מצלמה בינונית ומסך בטכנולוגיית LCD ולא AMOLED. אם דור 5 קריטי לכם, ה-realme 7 5G הוא כנראה המכשיר בשבילכם, אם לא, עדיף שתבדקו דגמים אחרים של החברה.
מחיר: 1,199 שקל (שנתיים אחריות, יבואן רשמי באג)

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The gadget reviews

  • עוד באותו נושא:
  • RealMe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully