וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורקינט של סגווי במבחן: עם איתוראן וטווח של 50 ק"מ

צחי הופמן, The Gadget Reviews

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 9:44

ל-Segway-Ninebot יש קורקינט חדש - KickScooter MAX G30, הוא מציע טווח נסיעה ארוך, מנוע חזק שיודע להתמודד עם עליות ואפילו מערכת איתור של איתוראן

בתקופה האחרונה, יש תחושה של ריענון בשוק הקורקינטים המקומיים, לצד השקת הדגמים החדשים של שיאומי, גם חברת Segway-Ninebot החלה למכור כאן את ה-MAX G30 - קורקינט שמבטיח על הנייר טווח נסיעה של 65 ק"מ, נתון מרשים שלעצמו (בפועל זה קצת פחות). קצת לפני שהגשם חזר אלינו, יצאתי למספר נסיעות עם הקורקינט החדש של החברה.

עיצוב: עמיד לגשם, אבל שוקל הרבה

ה-MAX G30 מגיע במראה סטנדרטי, אין הפתעות עיצוביות, כאשר החברה דאגה לשלב באזורים מסוימים את הצבע הצהוב. בחלק הקדמי של הקורקינט אפשר למצוא פנס LED ובחלקו האחורי נורת LED אדומה, לזיהוי מרחוק. Segway-Ninebot שילבה בגוף הקורקינט מיגון מסוים למים בתקן IPx5, מה שלא אמור להפריע לקורקינט להתרטב בגשם. המנוע עצמו ממוגן בתקן גבוה יותר של IPx7. חיסרון משמעותי הוא משקל הקורקינט - 19 ק"ג, מה שיקשה על אנשים רבים לקפל אותו ולסחוב אותו במדרגות.

לקורקינט מסך קדמי המספק חיווי על מצבי הנסיעה, חיווי על חיבור הבלוטות' לאפליקציה בסמארטפון וכמובן מהירות הנסיעה.

סגוויי. יח״צ,
עמיד לגשם, אבל שוקל הרבה/יח״צ

נסיעה: טווח נסיעה של כ-50 ק"מ

גולת הכותרת של ה-MAX G30 היא טווח הנסיעה הארוך, אשר בפועל מגיע לאזור ה-50 ק"מ. לשם השוואה, הדגם החדש של שיאומי - Mi Electric Scooter 1S מציע טווח נסיעה של כ-25 ק"מ, אני לא יודע אם זה המספר שהוא גם מגיע אליו בפועל, לא יצא לי עדיין להתנסות בו, אבל גם המחיר נמוך משמעותית - 1,900 שקל.

חוויית הנסיעה שה-MAX G30 מספק היא חלקה, כאשר הוא מצליח לעשות זאת בזכות צמיגים פנאומטיים בקוטר 10 אינץ', כאשר הסיכון לפנצ'ר צומצם עם ציפוי מגן מיוחד. כל זה מאפשר לרכב עם הקורקינט ולא להרגיש קפיצות ורעידות קשות, כמו שאפשר לראות בקורקינטים שצופו בחומרים מיוחדים בצמיגים. הנסיעה דומה יותר לקורקינט עם צמיג שנופח באוויר.

עוד בוואלה!

עיצוב מנצח וחומרה מתקדמת: בדקנו את מסך הגיימינג של AOC

לכתבה המלאה
סגוויי. צחי הופמן, מערכת וואלה!
טווח נסיעה של כ-50 ק"מ/מערכת וואלה!, צחי הופמן

כמו כן, המנוע של הקורקינט מספק לו בקלות את הכוח הדרוש להתמודד עם עליות, בלי להרגיש שהוא מתעייף. אני הרגשתי האטה קלה מאוד עם הפחתה של 1 עד 2 קמ"ש בעליות. גם האצה של ה-MAX G30 הייתה מהירה ואפשרה להגיע למהירות המקסימלית של 25 קמ"ש. אגב, ניתן לבחור גם במצב נסיעה בו מהירות הנסיעה מוגבלת ל-20 קמ"ש. הקורקינט גם משלב מערכת בלימה כפולה, אשר ביצעה את העבודה בצורה טובה.

סגוויי. צחי הופמן, מערכת וואלה!
המנוע של הקורקינט מספק לו בקלות את הכוח הדרוש/מערכת וואלה!, צחי הופמן

אבטחה: נעילת גלגלים ואיתוראן

להסתובב עם קורקינט יכול להיות גם כאב ראש, במיוחד שנכנסים למסעדה או קניון (כאשר אלו יהיו פתוחים) ולא רוצים להתחיל לסחוב אותו. אומנם האפליקציה של Segway-Ninebot מציעה נעילה לגלגלים, אבל זה לא באמת יעיל מפני גניבות. לצד השקת ה-MAX G30 בארץ, השיקה UME יחד עם חברת איתוראן, מערכת מיגון חדשה בשם Tick Track. מדובר במערכת קומפקטית הניתנת להסלקה פשוטה ומאפשרת לבעלי הקורקינט להיות מחובר אליו באופן קבוע. המערכת כוללת חיבור לאפליקציה, המאפשרת לצפות במיקום הקורקינט בזמן אמת ולקבל התראות על כניסה ויציאה מאזור מוגדר מראש, קבלת התראה על נסיעות בשעות שהוגדרו כאסורות לנסיעה, קבלת התראה על נסיעה שלא באישור וקבלת התראה על חריגת מהירות. כמו כן, השירות כולל החזרת הקורקינט הגנוב עם קבלת הדיווח.

המחירים עבור שירות ה-Tick Track לא זולים במיוחד. יחידת האיתוראן נמכרת ב-500 שקל, דמי שימוש באפליקציה הם 20 שקל לחודש, כאשר מי שרוצה גם את אופציית החזרת הקורקינט, ישלם דמי מנוי של 40 שקל לחודש (במקום ה-20 שקל לחודש). חשוב לציין, שעצם התשלום, לא מבטיח ללקוח שהקורקינט הגנוב יוחזר אליו, אלא רק שהמערך המבצעי של איתוראן ינסה לאתר ולהשיב אותו.

סגוויי. צחי הופמן, מערכת וואלה!
נעילת גלגלים ואיתוראן/מערכת וואלה!, צחי הופמן

סוללה: מטען פנימי

ה-MAX G30 מגיע עם סוללה בקיבולת של 551Wh, כאשר מה שנחמד שהמטען הוא פנימי, מה שלא דורש להסתובב עם מטען נפרד. כל שצריך הוא את כבל החשמל על מנת להטעין שוב את הסוללה של הקורקינט.

בשורה התחתונה, ה-MAX G30 של Ninebot-Segway הוא קורקינט מצוין, המציע נסיעה חלקה עם התמודדות טובה בעליות וטווח נסיעה ארוך. החיסרון הוא במשקל הכבד.

מחיר: 3,790 שקל (יבואן רשמי UME)

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The Gadget Reviews

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully