וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: LG סוגרת את חטיבת הסלולר

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 22:41

אחרי הפסדים של 4.5 מיליארד דולר, וניסיונות למכור את חטיבת הסלולר שכשלו, הענקית הקוריאנית LG מודיעה רשמית על סגירת חטיבת הסלולר. לדברי החברה, היא תמשיך לספק עדכונים לבעלי הסמארטפונים, בהתאם לחוקים והרגולוציה המקומית

ה-LG Wing/יח״צ

אחרי הפסדים של מיליארדי דולרים: חברת LG מכריזה הבוקר (שני) על סגירת היחידה העסקית העוסקת בסלולר. הענקית הקרואינית מסבירה את ההחלטה, לצאת משוק הסלולר התחרותי, על מנת להתמקד בגידול תחומים אחרים כגון רכיבים לרכבים חשמליים, מכשירים מחוברים, בתים חכמים, רובוטים, אינטליגנציה מלאכותית,B2B פלטפורמות ושירותים.

המלאי הנוכחי של הטלפונים של LG ימשיך להיות זמין לרכישה, והחברה תספק שירותי תמיכה ועדכוני תוכנה ללקוחות קיימים בעלי טלפונים סלולריים של החברה למשך התקופה הקרובה, אך לא ציינה מה ההגדרה ל-"תקופה קרובה". LG תעבוד בשיתוף פעולה עם ספקי החברה ושותפיה העסקיים לאורך כל תהליך הסגירה של יחידת הסלולר של החברה.

LG Wing. יח״צ,
אחרי ניסיונות להמציא עצמה מחדש, החברה מודיעה על סגירת חטיבת הסלולר/יח״צ

LG מסרה כי תמשיך למנף את המומחיות שלה בתחום הסלולר ותפתח טכנולוגיות סלולאריות כגון 6G על מנת להמשיך ולחזק את התחרותיות בתחומים אחרים. טכנולוגיות הליבה שפותחו במהלך שני העשורים האחרונים בהם LG פעלה בעסקי הסלולר יישמרו ויוחלו על מוצרים קיימים ועתידיים.

סגירת חטיבת הסלולר החברה צפויה להסתיים ב-31.7, אף על פי שמלאי של חלק מהדגמים הקיימים ימשיך להיות זמין לאחר מכן. עוד מסרה החברה כי תמשיך לבחון מכירה אפשרית של נכסים מסוימים בעקבות סגירת פעילות הסלולר של החברה.

עוד בוואלה!

בדקנו את ה-A93: הסמארטפון הראשון של Oppo בישראל

לכתבה המלאה
סרטון של LG G3 Stylus. יוטיוב, צילום מסך
סדרת ה-G הצליחה להביא תוצאות מרשימות, עד התקלות ב-G4/צילום מסך, יוטיוב

ההודעה של LG על סגירת החטיבה אינה מפתיעה. במשך 6 שנים שהחברה הפסידה מיליארדי דולרים, ורשמה הפסדים, שנה אחר שנה, שהגיעו להיקף של 4.5 מיליארד דולר. LG הייתה אחת מהחלוצות בתחום הסלולר, והצליחה להגיע לאחוזי נתח שוק של 5% גלובלי. על אף הנתון הנמוך, החברה רשמה הישגים בשוק המקומי ובצפון אמריקה, כשהיא דורגה במקום השלישי, מיד אחרי אפל וסמסונג.

מאז ומעולם LG התקשתה להמריא בשוק הסמארטפונים, על אף שליטתה בשוק הישראלי במהלך 2014. החברה חוותה משבר תדמיתי שעד היום לא יצאה ממנו, כשהחלו התקלות בלוח האם של ה-G4, מה שריסק את מוניטין החברה. בשנים שאחר כך, החברה ניסתה לפצות על כך ולהמציא עצמה מחדש עם ה-G5, הסמארטפון המודולרי או ה-Wing, סמארטפון עם שני מסכים.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully