וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ בוחנת: פיצ'ר להעברת שיחות מהאייפון לאנדרואיד

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 13:29

ווטסאפ נחשבת לפלטפורמת המסרים הפופולרית בעולם, עם מאות מיליוני משתמשים. עם זאת, בניגוד למתחרות הגדולות, היא לא מאפשרת שימוש במספר מכשירים בו-זמנית או העברת שיחות בין מכשירי אייפון לאנדרואיד. כעת, החברה בוחנת הוספת פיצ'ר חדש שישים סוף לאחת מהבעיות הגדולות

ווטסאפ. ShutterStock
האם בקרוב ווטסאפ תאפשר העברת שיחות בין אייפון לאנדרואיד ולהיפך?/ShutterStock

הסוף לאחת מהבעיות הגדולות ביותר בווטסאפ? פלטפורמת המסרים הגדולה בעולם בוחנת תוספת חדשה שתאפשר להעביר את היסטוריית ההודעות בין אייפון לאנדרואיד ולהפך, כך מדווח WABetaInfo, אתר המתמחה בהדלפות פיצ'רים ועדכונים בווטסאפ. בווטסאפ בחנו בשנים האחרונות מספר אסטרטגיות הכוללות שימוש בפלטפורמה במספר מכשירים בו-זמנית בדומה לטלגרם, וגם נראה כעת כי הם בוחנים את נושא העברת היסטוריית השיחות בין מכשירי האייפון לאנדרואיד.

בתמונה שהודלפה על ידי WABetaInfo, האפליקציה מוצגת בתוך מכשיר אייפון ומאפשרת להעביר את היסטוריית השיחות לאנדרואיד. כדי להשתמש בתכונה שטרם שוחררה, ווטסאפ מבקשת לעדכן לגרסה העדכנית ביותר, הן באייפון והן באנדרואיד, וזאת על מנת להימנע משגיאת תאימות בגרסת האנדרואיד או האייפון. נכון לרגע זה, לא ברור האם הפיצ'ר ישוחרר אם בכלל, אך נראה כי בווטסאפ עדיין עושים מאמצים להביא תכונות שקיימות בטלגרם, מזה זמן רב.

עוד בוואלה!

"אלפים ישודרגו בחינם": הוט משיקה את רשת הסיבים האופטיים

לכתבה המלאה

בשלב זה לא ברור אם ומתי הפיצ'ר יהיה זמין, אך אין ספק כי מיליוני משתמשים ישמחו לקבל את הפיצ'ר שעד כה הגביל את העברת היסטוריית השיחות בין האייפון לאנדרואיד, והוביל את המשתמשים להשתמש באפליקציות צד ג' בתשלום.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully