וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שליטה דרך אפליקציה: שטראוס משיקה את התמי 4 החדש

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 13:28

לאחר 3 שנות פיתוח, שטראוס מים משיקה סדרת ברי מים חדשה: הסדרה החדשה מבוססת על תשתית טכנולוגית IoT (האינטרנט של הדברים), המחוברת לרשת האינטרנט הביתית ותלמד את הרגלי המשתמשים

תמי 4 אדג׳ פלוס. עידו לביא,
בר המים החדש של שטראוס, תמי 4 אדג׳/עידו לביא

לאחר 3 שנות פיתוח, שטראוס מים משיקה סדרת ברי מים חדשה: הסדרה החדשה מבוססת על תשתית טכנולוגית IoT (האינטרנט של הדברים), המחוברת לרשת האינטרנט הביתית, ותאפשר לצרכנים לקבל מידע אודות צריכת המים, התראה על תקלות או הצורך בהחלפת מטהר המים. בנוסף, בר המים החכם לומד את הרגלי הצריכה של המשתמשים ומבצע פעולות כגון הרתחת מים באופן אוטומטי בשעות הצריכה הנפוצות.

במטרה לאפשר התאמה אישית למספר משתמשים באותו בר מים, ניתן להגדיר 8 פרופילים בעליי מאפיינים שונים. כך למשל יוכל המשתמש.ת ליהנות מ"כוס מים אישית", בטמפרטורה וכמות מוגדרות מראש. ברי המים החדשים קטנים בכ-20% מברי המים הקיימים, ולהם עיצוב מתקדם ומותאם פונקציונאלית לשימושי הבר, וכן מגוון צבעים לבחירה.

תמי 4 אדג׳ פלוס. עידו לביא,
לאחר 3 שנות פיתוח, שטראוס מים משיקה סדרת ברי מים חדשה/עידו לביא

"כחברת מים ששמה לה כחזון לעודד את הבחירה בשתיית מים בכל יום מחדש, ומובילה כיום את שוק ברי המים בישראל, אנחנו שמחים להציע לציבור הישראלי חוויית מים מתקדמת הנותנת מענה לצרכים המשתנים שלקוחותינו שיקפו לנו במהלך השנים. בזכות מומחיות טכנולוגית, הבנה עמוקה במים ותשוקה לחדשנות, אנחנו משיקים היום את סדרת ברי המים tami4edge ובהמשך השנה אנו צפויים להשיק מוצרים נוספים להרחבת שימושי בר המים. אנחנו גאים בכך שתמי4 הפכה לחלק בלתי נפרד מהשימושים היומיומיים של למעלה מ-700 אלף משקי בית ועסקים בישראל, ורואים אחריות ומחויבות גדולה להמשיך ולהעניק שירות מעולה ללקוחותינו", אמר רונן זהר, מנכ"ל שטראוס מים.

עוד בוואלה!

ווטסאפ בוחנת: פיצ׳ר להעברת שיחות מהאייפון לאנדרואיד

לכתבה המלאה

ברי המים החדשים מאפשרים לצרכנים ליהנות מבר מים בעל פונקציונאליות שימוש מותאמת אישית לצרכי בני הבית, וכוללת גם טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת, בעזרתה בר המים לומד את הרגלי השימוש ומגיב בהתאם.

הסדרה כוללת 2 דגמים הכוללים יכולות כמעט וזהות, כשהתכונות המשותפות הינן: הגדרת משקאות אישיים ל-8 פרופילים, תמיכה ושליטה מרחוק באפליקציה, חיווי על טיהור המים בכל רגע נתון, מגש הניתן לשליפה ולמיקום בשני גבהים שונים, מבנה ייחודי מותאם למילוי סירים. דגם ה-tami4edge+ כולל גם תאורת לילה הנדלקת כשמתקרבים לבר המים, לחצן מזיגה מותאם לילדים וקולט טיפות הניתן לשליפה וסגירה, וכולל חיישן התרעה על צורך בריקון המים.

תמי 4. עידו לביא,
החל מ-3,564 ש״ח/עידו לביא

ברי המים החדשים יושקו במספר מסלולים הכוללים את בר המים, אספקת מטהרי המים ונורות ה-UV ושירות טכני: ה-tami4edge במחיר של 99 ש"ח לחודש, או tami4edge+ במחיר של 115 ש"ח לחודש, כשהמחירים הינם למסלול של 36 חודשים. משמע ה-tami4edge יעלה 3,564 ש"ח ואילו ה-tami4edgeplus במחיר של 4,140 ש"ח. לקוחות קיימים יהנו מהטבה במחיר: ה-tami4edge במחיר של 95 ש"ח וה-tami4edge+ ב-109 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully