וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר להשתמש בהם ולא להסתמך עליהם: למשל סמרטוטים": הרשת לועגת לניסים ואטורי

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 19:44

ניסים ואטורי, חבר כנסת לשעבר מטעם הליכוד צייץ היום (שלישי) "אפשר להשתמש בהם. לא להסתמך עליהם". בתגובה על ניסיון הגושים לחבור למפלגות הערביות ולשים סוף לפלונטר הפוליטי ולהרכיב ממשלה. הרשת הגיבה ואספנו את התגובות הטובות ביותר

נאום הבכורה של ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד במסגרת הפיליבסטר של הליכוד, 15 בדצמבר 2020. ערוץ הכנסת
נאום הבכורה של ח״כ לשעבר ניסים ואטורי/ערוץ הכנסת

ניסים ואטורי, חבר כנסת לשעבר מטעם הליכוד צייץ היום (שלישי) "אפשר להשתמש בהם. לא להסתמך עליהם". בתגובה על ניסיון הגושים לחבור למפלגות הערביות ולשים סוף לפלונטר הפוליטי ולהרכיב ממשלה. ואטורי שהיה מספר 37 ברשימת הליכוד הצליח לעורר לא מעט סערות בזמנו הקצר מאוד בכנסת (16 שבועות ו-5 ימים), כשצייץ "בן גביר זה אח".

הציוץ של וטורי הגיע אחרי שמליאת הכנסת אישרה אמש (שני) את הצעת גוש מתנגדי נתניהו על הרכב הוועדה המסדרת. מפלגת רע"ם הפילה את הצעת הליכוד, עליה הסכימו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ימינה נפתלי בנט, והצביעה בעד המתווה הנגדי. ההצעה עברה ברוב של 60 תומכים מול 51 מתנגדים.

חברי הכנסת של רע"ם יצאו מהמליאה וחזרו ברגע האחרון כדי להצביע. ההחלטה התגבשה לאחר שיו"ר המפלגה מנסור עבאס נפגש עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. בתמורה להצבעה נגד הרכב הוועדה המסדרת מטעם הליכוד, לפיד ועבאס סיכמו כי רע"ם תקבל מקום בוועדת הכספים, תפקידו של סגן יו"ר הכנסת, ותעמוד בראש ועדה למיגור האלימות בחברה הערבית לאחר הקמת הממשלה.

הציוץ של וטורי הצליח לעורר סערה ברשת, ואספנו את התגובות הטובות ביותר.

עוד בוואלה!

קיבלתם הודעה על ״מתנת יום ההולדת 100 לאדידס״? זו הונאה

לכתבה המלאה

אז במה מבחינתכם אפשר להשתמש ולא להסתמך? כתבו לנו בתגובות.

  • עוד באותו נושא:
  • רע"ם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully