וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AutoX בחרה ברדאר ההדמיה של Arbe הישראלית עבור כלי רכב אוטונומיים

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 18:01

חברת AutoX לנהיגה אוטונומית תשלב מערכות רדאר בעלות רזולוציה גבוהה במיוחד, המבוססות על פלטפורמת הפיתוח של Arbe, בצי רכבי דרגה 4. AutoX היא החברה השנייה לקבל היתר להפעיל רכב אוטונומי ללא נהג בקליפורניה והראשונה להפעיל שירות מוניות אוטונומיות בסין

AutoX. AutoX,
AutoX בחרה ברדאר ההדמיה של Arbe הישראלית עבור כלי רכב אוטונומיים/AutoX

חברת Arbe, ספקית הדור הבא של פתרונות רדאר הדמיה, מודיעה כי חברת AutoX, חברה מובילה בתחום הנהיגה האוטונומית, בחרה בפתרון של Arbe עבור כלי הרכב האוטונומיים בדרגה 4, בהם מוניות אוטונומיות, ופרויקטים נוספים בתחום הנהיגה האוטונומית. כזכור, רק לאחרונה חשפה Arbe כי בכוונתה להפוך לחברה ציבורית באמצעות הסכם מיזוג עם Industrial Tech Acquisitions, Inc (נאסד"ק: ITAC). עם השלמת המיזוג, תפעל החברה המשולבת תחת השם Arbe והמניה תירשם למסחר בנאסד"ק תחת הסימול ARBE.

במהלך חמש השנים הקרובות AutoX עתידה להטמיע כ-400,000 יחידות רדאר הדמיה המבוססות על הטכנולוגיה של Arbe בצי כלי הרכב האוטונומיים בדרגה 4 שלה. יתרה מזאת, מספר יחידות רדאר ייכללו, על פי AutoX, בכל רכב כמרכיב בלתי נפרד מחבילת החיישנים לפיתוח יישומי בטיחות, המבוססים על אלגוריתמי תפיסה מבוססי AI, ומיזוג חיישנים.

"AutoX היא אחת מחברות הרכב החדשניות ביותר בעולם, דבר המומחש על-ידי העובדה שהם קיבלו היתר להפעיל רכב אוטונומי ללא נהג בקליפורניה. אנו שמחים לשתף עמה פעולה ולהשיג את רמות הבטיחות והביצועים הגבוהות ביותר", אומר קובי מרנקו, מנכ"ל Arbe, " AutoX הוכיחה את עצמה בעקביות כחברה מובילה בשוק הסיני, המתמחה בקידום כלי רכב אוטונומיים במדינה, השותפות שלה איתנו היא עדות נוספת לעתיד הצפוי לחברת Arbe."

AutoX. AutoX,
״"AutoX היא אחת מחברות הרכב החדשניות ביותר בעולם״/AutoX

חברת Arbe היא ספקית טכנולוגיות רדאר הדמיה, המאפשרות חישה ברזולוציה גבוהה עבור מערכות ADAS, כלי רכב אוטונומיים וכלי רכב מסחריים ותעשייתיים. AutoX בחרה בפתרון של Arbe כיוון שהוא מאפשר יישומי בטיחות מתקדמים ומיזוג חיישנים, ומשפר את ביצועי הרכב, וכל זה במחיר אטרקטיבי בהשוואה לחיישנים אחרים בשוק. כחלק מההסכם, Arbe תספק ל-AutoX את ערכת שבבי רדאר ההדמיה שלה המאפשרת ליצור תמונה מפורטת פי 100 ביחס לכל רדאר אחר בשוק.

"אנו מתרגשים לקראת יישום הטכנולוגיה של Arbe בצי הרכב בדרגה 4 שלנו, ואנו בטוחים שפתרון הרדאר שלה ישפר באופן משמעותי את הבטיחות של כלי הרכב שלנו", אומר דיוויד ליו, מהנדס הדמיה בכיר של AutoX. "Arbe מספקת את פתרון הרדאר המתקדם ביותר בשוק, הדרוש עבור דרגה 4 בזכות הרזולוציה הגבוהה שלו וכוח העיבוד המתקדם בזמן אמת, החיוני לצי המוניות האוטונומיות הפועל בסין, בסביבות העירוניות הצפופות והמאתגרות בעולם לנסיעה אוטונומית".

עוד בוואלה!

נטפליקס מגיבה לאכיפת החשבונות המשותפים, ולא תאמינו כמה היא מפסידה

לכתבה המלאה

Arbe יצרה מהפכה בתחום הרדאר בכך שמצאה פתרון לנושאי הליבה שגרמו לתאונות של כלי רכב ללא נהג בשנים האחרונות, כגון גילוי עצמים נייחים, זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים ומניעת אזעקות שווא. רדאר ההדמיה של Arbe הוא פתרון ייחודי המספק רזולוציה גבוהה במיוחד, בכל מזג אוויר ובכל תנאי התאורה, ואמין גם במקרי הקצה המאתגרים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully