וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחה למשטרה על כוכב טיקטוק שהצטלם עם נשים בביקיני ב"רכוש פרטי" - ולא ציפתה לתגובה כזאת מהשוטר

1.5.2021 / 23:54

כוכב רשת הצטלם לצד נשים בביקיני ובלקלאווה ליד אגם לא מזוהה במישיגן והרתיח את אחת התושבות שטענה כי הם פלשו לשטח פרטי. כשהזמינה למקום משטרה היא לא האמינה לתגובה המפתיעה של השוטר

זה מה שקרה בסט הצילומים:

@tooturnttony

Let's make Karen's dream come true and blow this up???

♬ ROCKSTAR - DaBaby, Roddy Ricch

כוכב הטיקטוק TooTurntTony נכח ביום צילומים "סטנדרטי" לצד נשים הלבושות בביקיני ובלקלאווה (מסיכת סקי), עומדות לצד למבורגיני ואוחזות בברווז, כשאחת התושבות המקומיות לא קיבלה בעין יפה את המראות המוזרים והתקשרה לדווח עליהם למשטרה בטענה שהם פלשו לשטח פרטי. כשהשוטר הגיע למקום הוא לא פינה את החבורה - אלא התגלה כמעריץ שלהם וביקש להצטרף לצילומים.

בסרטון שהפך לויראלי, נשמע הטיקטוקר מסביר: "ניסינו לעשות כאן צילומים, אבל 'קרן' הזאת לא הניחה לנו". הוא כינה את האישה הזועמת "קרן", שהוא מונח שלילי שהפך לשם נרדף לנשים לבנות המתנהגות כאילו הכול מגיע להן. האישה, שזהותה לא נחשפה, נשמעת אומרת: "זה רכוש פרטי". בזמן שהטיקטוקר מתעד אותה מתקשרת למשטרה לדווח עליהם, היא אומרת בציניות: "בדיוק, תצלמו אותי, אני אוהבת להיות ברשתות החברתיות. אני רוצה להיות ויראלית". היא ודאי לא האמינה עד כמה היא הולכת להיות כזאת.

הסרטון מסתיים כששוטר ממחוז ליווינגסטון, מישיגן, מגיע למקום בניידת ואומר למצולמים: "הבן שלי ממש אוהב אתכם. אני יכול לעצור ולהצטלם איתכם?". השוטר יוצא מהרכב וזוכה לתמונה עם כוכב הטיקטוק, בעוד שלא ברור האם האישה העצבנית עדיין הייתה נוכחת בזירת האירוע וכיצד היא הגיבה לחיבה המפתיעה של השוטר למצולמים. בנוסף, לא ברור אם אכן הקבוצה צילמה על רכוש פרטי כפי שהיא טענה, אך כוכב הטיקטוק מתעקש שגם אם אכן מדובר ברכוש פרטי - הוא אינו רכושה הפרטי.

זו הייתה הסיבה לצילום הביזארי

TooTurntTony אמר ל- LADbible: "במהלך הצילומים עם רכבי למבורגיני מבית Dreamcars Daily, הופיעה אישה אקראית והחלה לצעוק עלינו שאנחנו נמצאים בשטח פרטי. ראשית, זה אפילו לא היה השטח שלה. אני חושב שהיא הבינה את זה כי הסיפור שלה השתנה במהירות ואז היא אמרה שנהגנו מהר מדי, למרות שהרכבים חנו. החלק הכי טוב הוא שהשכנים והילדים שלהם יצאו כולם מבתיהם כדי לצלם אותנו, את הברווזים והמכוניות. רק לה זה הפריע".

הוא הוסיף "בסופו של דבר הזזנו את המכונית מעבר לרחוב כדי לרצות את האישה. ברגע שהשוטר הופיע, והתברר שהוא מעריץ של עמוד הטיקטוק TooTurntTony, האישה נעלמה כי היא בבירור היחידה שהפריע לה מה שקרה שם. תמיד צריך להיות אדם אחד שמנסה להרוס את כל הכיף. היא אמרה כמה פעמים, כפי שמוצג בסרטון, שהיא רוצה להיות ויראלית, ואני מניח שהמשאלה הזו הפכה למציאות מכיוון שהסרטון חצה הרגע את 25 מיליון הצפיות".

משתמש הטיקטוק TooTurntTony צילם את המתלוננת. Tiktok/TooTurntTony, צילום מסך
המתלוננת מתועדת כשהיא מתקשרת למשטרה/צילום מסך, Tiktok/TooTurntTony
משתמש הטיקטוק TooTurntTony הצטלם עם השוטר שהגיע לעצור אותו. Tiktok/TooTurntTony, צילום מסך
השוטר הצטלם בסוף עם כוכב הטיקטוק ש"בנו מעריץ"/צילום מסך, Tiktok/TooTurntTony

הגולשים בטיקטוק היו מרוצים מאיך שהסתיים האירוע: "זה קורע מצחוק. השוטר הזה הוא אבא טוב שעשה את זה בשביל הבן שלו". אחר התבדח: "לשוטר אין באמת בן. הוא הצטלם איתם בשביל עצמו" ואילו שלישי הוסיף: "יש לי הרבה כבוד עכשיו גם כלפיך וגם כלפי השוטר".

לעומת זאת לא כולם חשבו שזה מצחיק. אחד כתב: "אם מדובר בקניין פרטי זה ממש לא לעניין שהצטלמתם שם" ואחר הוסיף: "החוק הוא החוק. אם זה היה על אדמה פרטית אז היא צודקת. הייתם צריכים למצוא מקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully