וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילמה עצמה רוקדת בשביל סירטון לטיקטוק, ותיעדה מטרידן נכנס לדירה מהמרפסת

9.12.2020 / 23:36

רגעי החרדה שעברו על בחורה צעירה מארצות הברית תועדו בסירטון שהעלתה לרשתות החברתיות. הפורץ נעצר וצפוי להיות מגורש מארצות הברית, אלא שהבעיות שלה לא נגמרו שם

צילמה עצמה רוקדת בשביל סירטון לטיקטוק, ותיעדה מטרידן נכנס לדירה מהמרפסת/Hannah Viverette

אישה צעירה חוותה "את הרגע המפחיד ביותר בחיים שלה" כשגבר פרץ לבית שלה בזמן שהיא צילמה סירטון לטיקטוק. האנה ויוורטה צילמה את עצמה רוקדת לפלטפורמה הפופולרית כשהיא החלה להיכנס לפאניקה כשראתה גבר פותח את דלת המרפסת שלה.

בפוסט אמוציונאלי בפייסבוק היא כתבה: "שמעתי את הדלת הפנימית של המרפסת נפתחת. התחלתי ללכת לכיוונה לסגור אותה, כשפתאום קלטתי שיש גבר מאחורה". ויוורטה זיהתה את הגבר הזר שנהג להסתובב מחוץ לבניין הדירות שלה בהגרסטאון, מרילנד. עד אז הוא רק גרם לה להרגיש שלא בנוח, אבל היא לא התלוננה כי חשבה שסתם מדובר בקריפ, "רק ברגע שראיתי שהוא מול הדלת שלי הבנתי שהוא בא לפגוע בי".

צפו בה משחזרת את רגעי האימה

ויוורטה בימים שמחים יותר

ויוורטה המשיכה וכתבה: "הוא שמר את הידיים שלו בכיסים של הקפוצ'ון שלו עם חיוך על פניו. הוא מלמל משהו בספרדית ועשה צעד פנימה כשהוא פתאום אמר: "חברים, את בטוחה?".

בשלב מאוחר יותר היא שיתפה את הסירטון בו היא נראית שואלת את הבחור: "מי אתה?". ומתחננת ממנו: "בבקשה תצא מפה". בשלב הזה הגבר נכנס פנימה ואמר: "אני חבר שלך". היא חזרה ואמרה: "לא, בבקשה תצא מפה". הגבר לבש חולצה כתומה והמשיך להיכנס דרך המרפסת לפני שעזב. ויוורטה בסופו של דבר הצליחה להמלט לדירה של שכנתה, שהתקשרה מיידית למשטרה.

עוד בוואלה!

הכל מתועד: התחרמן עם אישה בפייסבוק לייב - ואז בעלה הגיע

לכתבה המלאה

בהצהרה מטעם משטרת הגרסטאון נאמר כי גבר בן 36 בשם אנחל מויסס רודריגז-גומז נעצר בחשד לפריצה בדרגה שלישית ורביעית, תקיפה מדרגה שנייה, מעקב, וניסיון כניסה לנכס. אחרי שהוא שוחרר בערבות, הוא נעצר על ידי משטרת ההגירה בחשד כי עבר על חוקי ההגירה.

כשהיא שיתפה את הסירטון בטיקטוק רשמה ויוורטה: "ברגע שאת מקליטה את עצמך רוקדת, וסטוקר נכנס אלייך דרך המרפסת". בפייסבוק היא הוסיפה: "אם מישהו יודע משהו לגבי הגבר הזה או הוטרד על ידיו, בבקשה דברו, אני מפחדת לחיות בפחד ולתת לו לעשות משהו לי או למישהו אחר".

אלא שהבעיות שלה לא נגמרו כאן. אחרי שהמטרידן שוחרר בערבות ונודע כי יגורש מארצות הברית רק עוד כמה שבועות, היא החליטה לעזוב את דירתה, והבניין בה היא התגוררה סירב לשחרר אותה מהשכירות. רק לאחר הפרסום על התנהגות הנהלת הבניין הם החליטו לוותר ולשחרר את האנה ממחויבותה ואף לוותר לה על תשלום השכירות של חודש דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully