וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון ריקוד תמים לכאורה הפך לויראלי - בגלל זוג נועז ברקע

1.11.2020 / 0:01

17 מיליון איש כבר צפו בסרטון טיקטוק של שלוש בחורות רוקדות - כשהן חסרות מושג (לכאורה) שמאחוריהן יש זוג ש"מבלה" במיטה. אבל - האם זה אמיתי או מבויים? ומדוע דיירי הבית נזרקו ממנו?

מצליחים לראות מה קורה ברקע של הריקוד הויראלי?/thegohousedublin/Tiktok)

הגולשים בטיקטוק התקשו להאמין למה שהם רואים והלסתות שלהם נשמטו לאחר שזיהו סצנה נועזת שמתרחשת ברקע של סרטון ריקוד. בקליפ, ששותף בחשבון @ thegohousedublin, נראות שלוש נשים יוצאות החוצה בחושך כדי לנסות את כוחן באתגר ריקוד חדש. אנדראה קמילה, שונה דוויט ולורן וילן נראות נהנות מאוד להסתובב ולרקוד לצלילי המוזיקה.אך צופים חדי עין הבחינו שבחלון מאחוריהו ניתן לראות זוג חולק רגע די אינטימי במיטה, ונראה כאילו הם מקיימים יחסי מין מתחת למצעים.

שלוש הרקדניות נראות לא מודעות לאקט המיני של בני הזוג שמתרחש מאחוריהן. לא ברור אם הרגע הזה בויים בכוונה עבור הסרטון, או שהן באמת לא שמו לב. בסרטון נכתב: "האם עשינו זאת נכון? אף אחת מאיתנו לא יכולה להניף את הראש". יותר מ-17 מיליון איש כבר צפו בסרטון שגרף עד כה למעלה מ -170,000 תגובות, כשאדם אחד כתב: "אתן לא היחידות שרוקדות בסרטון" אחר כתב: "בבקשה תאמרו לי שזה לא אמית".

רואים מה קורה ברקע?

View this post on Instagram

Just having fun...

A post shared by @ thegohouse on

אמיתי או מבויים?

הסיבה שהיו כאלה שפיקפקו באמינות הסרטון היא שהוא נותר במסגרת The Go House שהוא בית של יוצרי טיקטוק שהוקם באירלנד, לשם עברו לגור 10 אושיות רשת בכדי ליצור ביחד תוכן. באחוזה שבדרום דבלין הנקראת "בית הגדולים" גרים כמה מהטיקטווקרים הפופולריים ביותר במדינה השיש להם יחד יותר מ -10 מיליון עוקבים. הפרויקט, שהוקם על ידי תומאס ארנולד וג'ייק בראון, מאפשר לכוכבי הרשת החברתית לשתף פעולה יחד בסרטונים.

ועכשיו רואים?

ריקוד ויראלי בטיקטוק בגלל מה שקורה ברקע. thegohousedublin/Tiktok), צילום מסך
זווג מקיים יחסי מין ברקע של סרטון טיקטוק/צילום מסך, thegohousedublin/Tiktok)

מה דעתכם?

נראה אמין
נראה מבויים
3357 משתתפים

ימים ספורים לאחר שהסרטון עלה לרשת פורסם בארילנד שדיירי הבית נאלצו לעזוב אותו לאחר ש"גורשו ממנו". למרות שרבים העריכו שהסרטון היה מבויים, מה שהדיירים עצמם הכחישו בתוקף, נראה שהתוכן שלו הוביל לעזיבתם את המגורים היוקרתיים באחוזה בה שהו במשך 6 שבועות. בפוסט שפורסם באינסטגרם הם כתבו "זה היה קשה להפרד, אבל דברים גדולים וטובים יתר נמצאים מעבר לפינה".

הדיירים מקבלים את ההודעה על עזיבת הבית

והם נפרדים

הנה עוד כמה יצירות של דיירי הבית

@thegohousedublin

This is just a daily occurrence at this stage w/ @nia_gall @laurenwhelxn ##fyp##thegohouse

♬ Goodbye (feat. Lyse) [Slow Version] - Feder

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully