וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלתה סלפי מהאמבטיה - ורק אז גילתה שחשפה פרט מביך שהשתקף במראה

22.6.2020 / 0:01

שאנון באט בת ה-22 זכתה לתגובות ולייקים רבים בעקבות סלפי תמים שהעלתה לאינסטגרם. כעבור זמן קצר היא הבינה למה: בתמונה אפשר לראות את בן הזוג שלה ברגע מאוד אינטימי

סלפיז מביכים של "אמהות נועזות"/Reddit

נתחיל עם מוסר ההשכל: לעולם, אבל לעולם אל תעלו לרשתות החברתיות תמונה שלכם לפני שבדקתם שאין בה בטעות פרט מביך כלשהו. שאנון באט, צעירה אנגלייה בת 22, למדה את השיעור הזה על בשרה בחודש שעבר בעקבות סלפי תמים שהעלתה לאינסטגרם.

בסלפי נראית באט הפוטוגנית מתכוננת באמבטיה ליציאה מהבית, כשכובע לראשה וכשהיא לבושה בחצאית קצרצרה וגופייה. על פניו, סלפי תמים ושגרתי לחלוטין. אלא שכעבור כחצי שעה, באט שמה לב למשהו חריג: כמות הלייקים והתגובותשקיבלה לתמונה לא נראתה פרופורציונלית, וחרגה בהרבה מהמספרים הרגילים שפוסטים שהיא מעלה מקבלים.

רק אחרי שקראה את התגובות והתמקדה היטב בתמונה נגלה אליה המחזה המבחיל שעורר כל כך הרבה תשומת לב: במראה נראית השתקפות של בן הזוג שלה מנגב את ישבנו אחרי ישיבה ממושכת בשירותים.

שמתם לב מה קורה במראה?

"לקח לי 37 דקות לשים שרואים בתמונה הזו את החבר שלי מנגב את הישבן שלו. כשאני ובן הזוג שלי הבנו מה קרה, התחלנו לבכות מרוב צחוק", כתבה באט בטוויטר. "אמרתי לעצמי, 'או מיי גאד, אני חייבת למחוק את זה'. לפני שמחקתי שלחתי את התמונה לקבוצת חברים שלנו, והם אמרו שאני חייבת להעלות את זה לטוויטר".

באט סיפרה על השתלשלות העניינים שהובילה לתמונה הויראלית, שצברה אלפי לייקים ותגובות. "נכנסתי לאמבטיה ואמרתי לו, 'בייבי, אני מצלמת את עצמי'. בזמן הזה, הוא פשוט המשיך כרגיל במה שהוא עושה. צילמתי את התמונה והעליתי אותה תוך דקה, מבלי לחשוב מה עלול לקרות".

התמונה חזרה לאינסטגרם אחרי שהפדיחה נמחקה בעריכה

התגובות הרבות, אגב, כללו תגובה בלתי נשכחת של אחיה של באט: "טוב לדעת שגיסי לעתיד מוריד את הבוקסר רק עד לברכיים בזמן שהוא מחרבן, ומנגב את הטוסיק בעמידה כשהוא עם הגב לקיר. אין יותר נורמלי מזה".

View this post on Instagram

Issa beach vibe

A post shared by ??????? (@_shanrose_) on

View this post on Instagram

???

A post shared by ??????? (@_shanrose_) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully