וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילם את עצמו רוקד לבד בסגר בבית - ולא ידע מה הדבר המפחיד שקורה מאחוריו

12.5.2020 / 0:02

אתגר ריקוד תמים בטיקטוק הפך לסרט אימה של ממש, כשגולשים גילו "רוח רפאים" בורחת מהפריים וגרמו למשתמש שהעלה את הווידאו ללילה לבן: "כואבת לי הבטן מרוב פחד"

@reubix

אתגר ריקוד תמים בטיקטוק הפך לאחד הסרטונים הנצפים ברשת בשבועות האחרונים, אחרי שנראית במהלכו דמות לא מזוהה שיש מי שתיאר אותה כ"רוח רפאים". בסרטון שהעלה המשתמש @reubix cube הוא נראה רוקד לצלילי השיר Say So של הראפרית דוג'ה קאט, ומציין בפירוש: "אני לגמרי לבדי בבית, אז ניצלתי את הזמן כדי ללמוד את הכוריאוגרפיה לשיר הזה, שאני כל כך אוהב".

אבל כנראה שהיה לו אורח לא מוכר בבית - שכן למשך כמה שניות בסרטון נראית דמות בלתי מזוהה מציצה מהמדרגות שברקע, ו"בורחת" מהפריים ברגע שהיא מבחינה במצלמה.

רואים את זה?

@reubix_cube

lmao i'm home alone so i learned a tiktok dance. lov u doja but what has my life come to? ##musiclives ##positivevibes ##sayso ##qurantine ##boredathome

♬ Say So - Doja Cat

את הפרט המפחיד הזה גילה המשתמש רק מהתגובות של הגולשים. "זה הסרטון הכי מלחיץ שראיתי בימי חיי. יש שם מישהו שמסתכל עליך!", כתב אחד מהם. "ראית את הדבר הזה ברקע???", כתב אחר.

כעבור זמן מה פרסם המשתמש המסכן תגובה מפוחדת, וסיפר שלא עצם עין כל הלילה מרוב בעתה. "כואבת לי הבטן מרוב פחד. עבר עליי לילה לבן, למרות שנחמד לקבל כל כך הרבה תשומת לב. מצטער אם הדאגתי אתכם".

באופן לא מפתיע, היה מי שהרים גבה ופקפק באמינות הסרטון. "העובדה שהוא ציין 'אני לבד' ורקד את הריקוד המשונה הזה גורם לי לחשוב שזה מבוים לגמרי", כתב משתמש אחד.

אתגר הטיק טוק שהפך לסרט אימה. מתוך טיק טוק, צילום מסך
אתגר הטיק טוק שהפך לסרט אימה/צילום מסך, מתוך טיק טוק

לסיום, הבטיח המשתמש המאושר בעל מאות אלפי העוקבים החדשים שיענה בפעם אחרת לכל השאלות והתהיות שעלו בעקבות הסרטון. עד אז, הוא ינסה להימנע מהיתקלויות מסתוריות נוספות עם יצורים לא מזוהים במהלך הבידוד הביתי.

@reubix_cube

reuploading bc tiktok just deleted the video. please don't report i need answers!! you can't see it in this video but check the original ##paranormal

♬ Say So - Doja Cat
  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully