וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקורונה - איבדה עוקבים באתר אירוטי והתמוטטה נפשית: "אפילו לא יכולה להיות חשפנית"

14.5.2020 / 0:01

בחורה צעירה שטוענת כי מקור ההכנסה היחיד שלה הוא העוקבים שלה שרואים את תמונותיה החושפניות באתר OnlyFans, טוענת שהירידה במספרם גרם לה לאבד את הדירה שלה: "אין לי שום כישרון אחר", היא מיררה בבכי, אבל הגולשים לא גילו סימפטיה למצבה

@billiebeever

מגפת הקורונה והסגר גרמו לאנשים רבים ברחבי העולם לאבד את העבודה שלהם. כמה מהם נאבקו והחליפו מקצועות, אחרים נשארו בבית מיואשים. בתיאוריה, מי שמרוויח את הכסף שלו ברשת, יכול להמשיך לשגשג גם עכשיו, אבל מסתבר שגם עבורם זאת תקופה לא פשוטה - כמו שסיפרה אחת מאושיות הרשת שהעבירה מסר ברשתות החברתיות על המצב בו היא נמצאת במהלך המגפה.

לדוגמנית הרשת בילי ביבר האוסטרלית יש יותר מ-115 אלף עוקבים באינסטגרם ועוד רבים ברשתות חברתיות אחרות - לשם היא מעלה תמונות שלה בלבוש מועט, אבל בשבוע שעבר היא פרסמה סרטון בטיקטוק, בו היא נראית בוכה ומתלוננת על כך שהיא מאבדת עוקבים רבים באתר OnlyFans, שמאפשר לאנשים לשלם בכדי לראות תכנים מיוחדים, ורבים, כמו בילי, מנצלים את הפלטפורמה בכדי להעלות תמונות חושפניות במיוחד ואפילו אירוטיות שלהם - תמורת כסף.

צפו בתגובה קורעת הלב שלב

@billiebeever

I'm an essential worker to.... its a tough time for everyone right now ..... even s3x workers ##fyp ##coronavirus

♬ original sound - billiebeever

אלה התמונות שהיא מפרסמת בחינם

בסרטון, שצבר יותר מ-12 אלף צפיות, מסבירה בילי שהיא השתמשה באתר בתור מקור ההכנסה העיקרי שלה, והירידה בעוקבים משמעותה אי יכולת לשלם שכר דירה. היא גובה 13 דולרים לחודש מכל מי שרוצה לצפות בתמונות האירוטיות שלה ומקבלת בנוסף טיפים ותשלום נוסף עבור "בקשות מיוחדות", אולם עוקביה חסרי העבודה בימים אלה לא יכולים יותר להרשות לעצמם לשלם לה. "אני מאבדת משתמשים ב-OnlyFans, מקור ההכנסה העיקרי שלי, ואני לא יכולה לשלם שכר דירה יותר. גם אם אני אמורה לחזור עכשיו לעבודה, מה אני אעשה? אעבוד כחשפנית? גם המועדונים הללו סגורים".

ביבר, שהיא אם חד הורית, המשיכה ואמרה: "אין לי שום דבר אחר. אין לי שום כישרון. אני לא יכולה לרקוד, לא שרה, לא עושה שום דבר, ככה שהבנתי שזה מה שאני יכולה לעשות". הבחורה הצעירה ייחלה שהדברים יחזרו לנורמליות, כך שהיא תוכל לצבור הכנסה מהעמוד שלה שוב.

רבים הביעו סימפטיה עם מצבה, אבל אחרים שלחו אותה להתחבר למציאות. בפודקאסט האוסטרלי, "לא עושים הרבה חברים", קראו לה לעשות משהו טוב לחברה במקום. המגישה קרלה ביגנסקה אמרה: "אני לא רוצה ללכלך על המזל הרע של מישהי, אבל אני מקווה שהבנת שאין לך בכלל כישרון. הצטרפי לכולנו, תמלאי מדפים בסופר או משהו".

והיא אכן ביקרה בסופרמרקט

אבל גם למבקרים האלה הייתה לה תשובה ובראיון שהעניקה לרדיו האוסטרלי היא אמרה שהיא "לא רוצה לעבוד בסופרמרקט. זאת העבודה שלי. זאת הקריירה שלי. אתם יודעים כמה עולה לי לשמור על המראה שלי?! עבודה בסופר לא תכסה את זה, אני מצטערת, אבל זו לא אופציה. הכל כל כך יקר. אני לא מסוגלת לעשות את זה. היא סיפרה שהיא ספגה כל כל הרבה שנאה ולעג ברשת בגלל מה שהיא עושה למחייתה ואמרה שזה לא הוגן מצד האנשים לזלזל בעובדי תעשיית המין. "מאז שפרסמתי את הסרטון קיבלתי תמיכה רבה ולמזלי יש לי 'שוגר-דאדיז' מהצד, אז כשהם שמעו על מצבי הם מיד עזרו לי", היא הוסיפה/

האזינו לה מספרת בראיון לרדיו על התגובות לסרטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully