וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לכלא? ה"פילנטרופית העירומה" מואשמת ברשת בסחר בנשים ושידול לזנות

15.3.2020 / 0:17

קיילין וורד התפרסמה אחרי שגייסה מעל למיליון דולרים לטובת המלחמה בנזקי השריפה באוסטרליה באמצעות תמונות עירום שלה. אלא שסדרת ציוצים שבהם היא מנסה לגייס נשים ל"עבודת סקס" סיבכו אותה בגדול

מערכת "אסור לפספס"

זוכרים שסיפרנו לכם על קיילין וורד? הדוגמנית בת ה-20 מלוס אנג'לס כינתה את עצמה "הפילנטרופית העירומה" והצליחה לגייס כמיליון דולרים לטובת ארגוני הצדקה המסייעים להילחם בנזקי השריפה באוסטרליה. הגולשים התלהבו והיא הפכה לכוכבת תקשורתית, אבל עכשיו קיילין נמצאת תחת מתקפה קשה בעקבות ציוץ שלה שבו היא הזמינה נערות ש"מעוניינות בעבודת סקס לאודישן עבור קבוצה שנקראת קבוצת החלומות של לוס אנג'לס".

בסדרה של ציוצים שכמובן נמחקו לאחר מכן, היא הזמינה בין 15 ל-20 נערות לארמון כדי להתאמן ב"איך להצליח בערוץ שישודר גם בטלוויזיה". הציוצים האלו כמובן התקבלו בתגובות מודאגות של גולשים שהאשימו אותה בסחר בנשים ושידול לזנות. אחת הגולשות הזועמת כתבה: "תפסיקו לתמוך ב'פילנטרופית העירומה', שעובדת בסחר בנשים וטובה בלהסתיר את זה. אל תיפלו לחרא הזה. זו דרך קלאסית לשטות בנשים".

הדוגמנית קיילין וורד גייסה תרומות לנזקי השריפה באוסטרליה. טוויטר, צילום מסך
הנדבנית העירומה. קיילין וורד/צילום מסך, טוויטר

אלא שוורד הגיבה להאשמות נגדה וטענה מצידה שהיא מנסה לפתוח עסק לגיטימי. היא צייצה: "אני לא כועסת על כך שאנשים שואלים אותי שאלות, אני מבינה שאני לא מספקת את כל האינפורמציה. אני מנסה לפתוח עסק לגיטימי. יהיו לי חוזים, יהיו לי עובדים על פי חוק. זה משהו שאני ממש נרגשת לקראתו ורוצה לשתף אתכם".

הציוץ המקורי שלה שנמחק

התגובות היו סוערות

והיא מנסה להסביר

ובנתים הטוויטר שלה עדיין מאוד פעיל ועשיר בתכנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully