וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר הסקסי בטיקטוק עלה לשוטרת ביוקר

16.1.2020 / 0:02

שוטרת מפרו השתתפה באתגר ה"ביבידי באבידי בו", אותו החלה במדים וסיימה בשמלה קצרה במיוחד - אולם לאחר שחצתה את חצי מיליון הצפיות ראשי המשטרה החליטו להשעות אותה: "האויבים של השוטרים הם שוטרים אחרים"

TIKTOK

בווידאו - זה הסרטון שסיבך את השוטרת

שוטרת יפהפיה הצליחה להכניס את עצמה לבעיה אחרי שחשפה קצת יותר מדי בסרטון שהפך לויראלי. ג'וסמרי טולודו קורונל, שוטרת מפרו, שיתפה סרטון שלה שבו היא לוקח חלק באתגר ה"ביבידי באבידי בו", שפופולורי ברשת החברתית טיקטוק.

האתגר מקבל השראה משיר הביבידי באבידי בו (Bibbidi-Bobbidi-Boo) שהופיע בלהיט של דיסני "סינדרלה" ב-1950, שם הפיה הסנדקית של סינדרלה משתמשת במטה הקסמים שלה כדי להפוך את הבגדים המלוכלכים שלה לשמלה יפהפיה, ואת הדלעת שלה לכרכרה עם סוסים - וזה בערך מה שקורה גם באתגר - המשתתפים בו עוברים ממראה סתמי למראה זוהר יותר בשנייה. בסרטון הטיקטוק שפרסמה נראית ג'וסמרי כשהיא לובשת את מדי המשטרה שלה בזמן שהשיר של דיסני מנוגן ברקע. כשלפתע המוזיקה מתחלפה בשיר היפ הופ, והיא לבושה בשמלה חושפנית ותמודה. מסתובבת, משגרת נשיקה למצלמה וומחייכת.

ג'וסמרי העלתה את הסרטון גם לאינסטגרם שלה, שם עוקבים אחריה מעל 460 אלף אנשים - ובעקבות זאת עומדת לשימוע. האחראים עליה במשטרת פרו טוענים שהיא זלזלה במדים, בתפקידה ובמשטרה - לאחר שמעל חצי מיליון אנשים צפםו בסרטון בשבוע. על פי דיווחים של התקשורת בפרו, מפכ"ל המשטרה ג'וליו פאצ'רו עצמו אישר שהשוטרת הושעתה מתפקידה והיא תובא לחקירה ותעמוד לשימוע בו תואשם שהפרה את חוקי המשטרה על ידי "שימוש לא ראוי במדים".

על פי עורך דינה סטפנו מירנדה, ללקוחה שלו יש עשרה ימים להציג את עמדתה. ובנתיים היא
עדיין פעילה מאוד ברשתות החברתיות. היא סיפרה לתקשורת המקומית: "לרוע המזל האויבים של השוטרים הם שוטרים אחרים. אני לא מבינה למה אנשים כל כך מקנאים. הם לא רוצים שנזרח".

אוהדיה של ג'וסמרי הביעו בה תמיכה ברשתות החברתיות' כשאחד מהם כתב: "אל תקשיבי להם, את יפהפיה ומהממת. תמיד יהיו אנשים שיבקרו"

  • עוד באותו נושא:
  • Tik Tok
  • שוטרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully