וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג נתפס עושה סקס במהלך שיחת זום של מועצת עיריית ריו דה ז'ניירו

26.8.2020 / 0:11

חבר מפלגת הסוציאליזם והחירות של ריו דה ז'ניירו, ליאונל בריזולה, ערך שיחת זום עם חבריו למועצה כשלפתע אחד המשתתפים עזב את הפגישה והחל לקיים יחסי מין ברקע מבלי לשים לב שהמצלמה עדיין פועלת

הפדיחה הנוראית בשיחת ה-ZOOM: העובדת שחשפה קצת יותר מדי/Facebook/Piers Mummery.

ישיבת זום של מועצת העיר שנערכה בידי חבר מפלגת הסוציאליזם והחירות, ליאונל בריזולה, הפכה לויראלית ולא בגלל המטרה לשמה התכנסה. אחד מהמשתתפים בשיחת הזום פרש במהלכה ושכח לכבות את המצלמה שלו. עמיתיו המשיכו לצפות במעלליו ברקע - עד שקרה הדבר המביך מכל, כשהוא התפשט והחל לקיים יחסי מין עם חברתו ברקע. על אף שבאחד המסכים ניתן לראות בבירור את הזוג מקיים יחסי מין, בריזולה המשיך את הפגישה והנוכחים ניסו להתעלם ככל שיכלו מהנעשה.

על פי העיתון המקומי "מטרופוליס", ישיבת מועצת העיר ריו דה ז'ניירו נערכה במטרה להבטיח מזון לתלמידים במערכת העירונית במהלך מגפת הקורונה. הפגישה, שהחלה בשעה 10:00, המשיכה ככל הנראה כמתוכנן ל-4 שעות נוספות כשבחלון האמצעי מימין יכלו המשתתפים לצפות באקט המיני של חברם - אולם העדיפו להתעלם ולהמשיך לדון בנושא שעומד על הפרק.

שיחת זום נערכה כשאחד המשתתפים קיים יחסי מין ברקע. newsflash, צילום מסך
שיחת זום נערכה כשאחד המשתתפים קיים יחסי מין ברקע/צילום מסך, newsflash

בהצהרה לתקשורת אמר בריזולה שהמקרה היה "שיקול דעת בלתי רצוני" והצטער על כך שהנושא החשוב לשמו התכנסו לא זכה לכותרות בתקשורת, אלא רק סצנת הסקס הלא צפויה. בריזולה אמר: "ברגע ששמנו לב למה שקורה, מיד ביקשנו מהאנשים השולטים בשמע ובוידיאו של המשתתפים להוריד את המשתמש מהשיחה. לחברי המועצה שלנו ויתר המשתתפים לא הייתה שום מעורבות בשליטה או בעריכה של שיחות בזום".

הוא גם הקפיד להדגיש את חשיבות הנושא שנדון בפגישה, אשר מבחינתו "מפגין את אוזלת היד של עיר שיש לה משאבים - אך לא מצליחה להבטיח את כיבוד זכויות הילדים". עד כה לא ברור אם האדם המעורב בתקרית נענש על מעשיו.

צפו בתיעוד המלא - למבוגרים בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully