וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודעות הפרטיות של הסטודנטית על המרצה הפכו לתאונת זום מביכה

4.5.2020 / 0:06

מנפלאות ימי הקורונה: סטודנטית השתעשעה על חשבון המרצה בעיצומו של שיעור וירטואלי, אבל גילתה שהוא קורא את כל הודעות הנאצה ששלחה בצ'אט "הפרטי". זה הסתיים במכתב מאיים וסרטון ויראלי

הפדיחה הנוראית בשיחת ה-ZOOM: העובדת שחשפה קצת יותר מדי/Facebook/Piers Mummery.

הזום הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו בימי הקורונה, אבל יותר ויותר אנשים משתמשים באפליקציה מבלי להתמצא בה יותר מדי - מה שעלול להוביל לתאונות מביכות. פיית' קימיקו, סטודנטית אוסטרלית בת 21, חוותה זאת בשבוע שעבר על בשרה במה שהפך לסיפור ויראלי.

הסיפור מתחיל בשיעור וירטואלי תמים, מהסוג שמיליוני תלמידים ברחבי העולם עוברים על בסיס יומיומי בתקופה הזו. כ-200 סטודנטים השתתפו בשיעור, ופיית' המשועממת חשבה שבחסות ההמולה תוכל להתכתב עם חברותיה בלשונית הצ'אט.

שם, בין דחקה אחת על חשבון המרצה לבין קללה עסיסית אחרת, היא גילתה ששכחה דבר אחד פעוט: לשנות את הגדרות הפרטיות של הצ'אט, כך שלא יופיע לעיני כל.

סטודנטית ננזפה על ידי המרצה אחרי הודעות לא נאותות בזום. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
כך ייעשה לאיש שמשתמש בזום מבלי להתמצא בו. פיית' קימיקו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

"לא ידעתי שהפרופסור יכול לקרוא את ההודעות הללו", כתבה בטוויטר לצד אימוג'י הולם של ליצן. לציוץ צירפה סרטון שחשף את תגובתו של המרצה: מכתב נזיפה ישירות למייל הפרטי, ובו איום כי אם לא תחדול לכתוב הודעות שכאלה, לא תוכל לגשת למבחנים בסוף הסמסטר.

סטודנטית ננזפה על ידי המרצה אחרי הודעות לא נאותות בזום. מתוך "מירור", צילום מסך
מכתב הנזיפה המלא/צילום מסך, מתוך "מירור"

"פיית' היקרה. אני פונה אליך כדי להודיעך שנחשפתי לכל ההודעות שאת כותבת בצ'אט", כתב המרצה הזועם. "השיעורים שלי הם לא העיתוי המתאים כדי לשלוח הודעות שכאלה. זה מפריע מאוד לכיתה ולא אסבול התנהגות כזו בשיעוריי. אני ממליץ בחום לשמור את ההודעות הלא הולמות הללו לעצמך, אחרת תסכני את הציון שלך בסוף הקורס".

ככה היא הגיבה למכתב

הסרטון של הסטודנטית האומללה צבר למעלה משני מיליון צפיות תוך שבוע, וגרם לה להעביר מסר אוניברסלי לכל התלמידים באשר הם בימי הקורונה: "מסתבר שלמורים שלכם יש את היכולת לקרוא את ההודעות שלהם, אז אם התבלבלתם בדיוק כמוני ולא ידעתם, אני ממליצה להקדים תרופה למכה ולשלוח מייל התנצלות לפני שהמורה שלכם יעמת אתכם עם זה בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully