וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית נחרדה לגלות את התמונות שלה באתרי היכרויות - עם ראש אחר

16.11.2020 / 0:09

דוגמנית בריטית קיבלה אזהרה שתמונות שלה הגיעו לאפליקציית הכרויות, רק עם ראש של אישה אחרת: והתגובות ברשתות החברתיות היו מדהימות

אמבר פיליפיס רוקדת בטיקטוק/ambsphillips

דוגמנית נשארה בהלם אחרי שגילתה שתמונות שלה מככבות בפרופילים באפליקציית הכרויות, אבל עם הפרצוף של מישהי אחרת שמודבק על הגוף שלה. אמבר פיליפס, בת 21 מבריטניה, שיתפה את התמונות המזויפות בטוויטר אחרי שקיבלה אזהרה על כך ממישהו. הדוגמנית שמחזיקה 444 אלף עוקבים באינסטגרם ויותר מ-130 אלף עוקבים בטוויטר, אמרה שהיא נשארה בהלם מהמעשה.

"אני לא יודעת למה אנשים חושבים שזה בסדר להתחזות למישהו אחר ברשת", היא אמרה לדיילי מירור, "זה רק גורם לי לחשש שהביטחון של אנשים נמצא בסיכון, כיצד אנשים יכולים להיות כל כך מסוכנים ולהטעות אנשים ולפגוע ברגשות שלהם?".

תמונה מזויפת של אמבר פיליפס. Twitter/@ambphillipsx, צילום מסך
הראש המזויף על הגוף של אמבר פיליפס/צילום מסך, Twitter/@ambphillipsx
אמבר פיליפס. Twitter/@ambphillipsx, צילום מסך
וזוהי אמבר האמיתית/צילום מסך, Twitter/@ambphillipsx

אמבר קיבלה אזהרה על מה שקרה אחרי שמשתמש בהינג', אפליקציית הכרויות, יצר איתה קשר לאחר שחשד בפרופיל. "אני מצטער שזה כל כך מקרי, אבל זה כל כך מחריד", הוא כתב, "דיברתי עם בחורה בהינג', ותמיד הייתי טוב בלזהות מתחזות. אבל לעזאזל, מישהי עשתה פוטושופ לתמונות שלך וזה מזעזע אותי. אני עוקב אחרייך, וישר הבנתי שהתמונות שלה זהות לשלך".

התמונות שייכות כביכול לאישה שנקראת "אלי", שמדגמנת בתחתונים. זה לא ברור מי זו האישה, האם היא באמת אישה והאם הפרצוף בתמונה אכן שייך לה. אמבר שיתפה את התמונות בטוויטר וכתבה: "כמה מפחיד זה". הפוסט שלה הפך לויראלי עם יותר מ-2,300 ריטוויטים ו-56 אלף לייקים.

עוד בוואלה!

יצרה 7 פרופילים שונים באתר היכרויות וקבעה: זו התמונה שמושכת הכי הרבה גברים

לכתבה המלאה

הציוץ של אמבר שעשה את הבלאגן

"אני חושב שזה עצוב שבן אדם שונא את הגוף שלו כדי לעשות כל כך הרבה מאמץ, זה יותר עצוב מאשר מפחיד", כתב אחד ושני הוסיף: "זה הדבר הכי מוזר שראיתי, אפילו השיער שלך בצבע שונה, זה אפילו מפחיד". שלישי הוסיף: "פוטושופ תמיד גורם לי לצמרמורת, זה מבעית".

אמבר סיפרה שהיא ידעה שהתמונות שלה נגנבו בעבר, אבל מעולם לא פנו אליה בגלל זה. "הרבה אנשים פתחו חשבונות פיקטיביים באינסטגרם והשתמשו בתמונות שלי, אבל אף פעם לא עשו פוטושופ בצורה כזאת". בת ה-21 אמרה שמנהלי אתרי היכרויות צריכים לדאוג איכשהו שלא יוכלו לבצע זיופים כאלה. "אני יודעת שיש אפליקציות היכרויות שכבר מחייבות אימות שאתה באמת מי שמופיע בתמונה. למרות זאת, אני חושבת שכל האפליקציות צריכות לעשות כך, או משהו דומה כדי לגרום שדברים כאלה לא יחזרו. לתת חתימה לתמונות שאתם מעלים לאפליקציות יכול לעזור גם, לדעתי".

כעת היא מבקשת מאנשים לדווח על פרופילים מזויפים. "המדיה החברתית היא פלטפורמה פתוחה, מאפשרת לאנשים להעלות את התוכן שלהם לפי רצונם. אני חושבת שיש לזה יתרונות וחסרונות, הדרך היחידה שמקרים כאלה יפסיקו זה אם אנשים ידווחו כשהם רואים פרופיל מזויף".

עוד מאמבר פיליפס - האמיתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully