וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שחושף: 90 אחוזים מכם לא יודעים איך הם נראים באמת

4.11.2019 / 9:13

משתמשת TikTok חשפה פרט מטריד על תמונות הסלפי שלנו שרובכם ודאי לא שם לב אליו בכלל. "אם הייתי יודעת שככה אני נראית באמת, לא הייתי יוצאת מהבית"

@rubyblackman

בסרטון - הרגע בו היא מגלה לצופייה את האמת על פרצופה

איך תגיבו אם נספר לכם שאתם ממש לא נראים כפי שאתם חושבים שאתם נראים? משתמשת האפליקציה ליצירת סרטונים קצרים, TikTok, חשפה בסרטון מטריד כיצד כולנו באמת נראים - וחלק מהצופים לקחו את זה מאוד מאוד קשה: "למה אף אחד לא דאג להגיד לי שאני מכוערת?!". כבר נסביר.

רובי בלקמן, סטודנטית בריטית בת 16, פרסמה סרטון קצר בו שיתפה את חבריה שהיא הזדעזעה לגלות שאנשים רואים את "הגרסה ההפוכה" של הפנים שלה. היא גילתה רק לאחרונה שמצלמת הסלפי בסמארטפונים שלנו - כמו המראה - מציגה את ההשתקפות שלנו ולא את נקודת מבטם של האנשים סביבנו. הם רואים אותנו הפוך ממה שאנחנו רגילים לראות את עצמנו במראה/בסלפי. זה אולי נשמע לכם ברור שמדובר בהשתקפות, אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב שמה שאתם רגילים לראות בצד שמאל שלכם - העולם רואה בצד ימין? כדי להמחיש את ההבדל, בלקמן הפכה את התמונה באמצע הסרטון והראתה לעולם את ההבדל בין ההשתקפות לאמת. היא ממש לא חיבבה את התוצאה: "בדיוק גיליתי משהו מזעזע. כל מי שרואה אותי כל יום, רואה את זה. זה פשוט בושה שאף אחד לא אמר לי את זה. רק... למה לא אמרתם לי שזה מה שאתם צריכים לראות כל יום? לא הייתי יוצאת ככה מהבית".

ככה זה נראה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully