וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי ווטסאפ? שנים חיכינו לפיתרון הבעיה הכי מעצבנת באפליקציה

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 12:35

רוצים לעבור מהאייפון לאנדרואיד וההפך אבל חוששים על השיחות בווטסאפ? בעוד שפלטפורמת השיחות הגדולה לא מאפשרת זאת, כעת יש פיתרון לא רשמי שיאפשר לכם להעתיק את כל השיחות. כך תעשו זאת

ווטסאפ. ShutterStock
משתמשי ווטסאפ? שנים חיכינו לפיתרון הבעיה הכי מעצבנת באפליקציה/ShutterStock

לא פיתרון רשמי, אבל הוא עושה את העבודה: רוצים לעבור מאייפון לאנדרואיד או הפוך ועד כה לא עשיתם זאת רק בגלל שיחות הווטסאפ שלכם? אחת מהבעיות הגדולות ביותר של ווטסאפ זו החוסר יכולת להעתיק את השיחות מהאייפון לאנדרואיד ולהפך. בעוד שבשנה האחרונה דיווחנו מספר פעמים כי ווטסאפ עובדת על פיצ'ר שיאפשר העתקת שיחות מאייפון לאנדרואיד, כעת זה אפשרי הודות לתוכנה חיצונית.

רגע לפני שנמשיך, יש לציין כי התוכנה "dr fone" הינה תשלום חד פעמי של 29.95 דולר לשנה, או 39.95 דולר לכל החיים, והתהליך הוא על אחריותכם בלבד. ניסינו את התוכנה מספר פעמים והיא עובדת. התהליך אומנם נראה קצת "מפחיד", אבל בסופו, כל השיחות יעברו מהאנדרואיד לאייפון, וההפך.

כך תעבירו את השיחות מהאייפון לאנדרואיד וההפך

חברו את שני הסמארטפונים שלכם למחשב - הישן עם זיכרונות הווטסאפ שלכם, והחדש אליו תרצו להעביר את ההודעות. פתחו את תוכנת dr fone ולחצו על Restore Social App. התוכנה זמינה למחשבי אפל ומחשבי ווינדוס לאחר מכן בחרו בלוגו של ווטסאפ ואז לחצו על Transfer Whatsapp Messages. התכנה אז תאשר ששני המכשירים שלכם מחוברים. במידה והיא אינה מצליחה לזהות אותם, נסו לנתק ולחבר מחדש, או אחרת, וודאו שהדרייברים המתאימים מותקנים על המחשב שלכם.

העתקת ווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
האפליקציה שפותרת את הבעיה הכי מעצבנת שיש בווטסאפ/צילום מסך, צילום מסך

התוכנה תבקש מכם ליצור גיבוי עדכני בצד שמעביר את השיחות, ולבטל את הגיבוי בענן. כך למעשה, התוכנה מורידה את הגיבוי שווטסאפ עושה, ו"שותלת" אותו באייפון או באנדרואיד. עוד באנדרואיד התוכנה תבצע התקנה של גרסה ישנה יותר של ווטסאפ.

העתקת ווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
היו סבלניים, התהליך עשוי לקחת מספר שעות/צילום מסך, צילום מסך

במידה והתכנה מזהה את שני המכשירים שלכם, תוכלו להמשיך וללחוץ על כפתור ההעברה או Transfer, והתהליך יתחיל. שימו לב שהתהליך יכול לקחת בין כמה דקות לכמה שעות, אז אל תנסו לנתק את המכשירים באמצע ואל תחששו אם אתם רואים שינויים בגרסת הווטסאפ שלכם. ברגע שההעברה תסתיים, תוכלו לנתק את המכשירים מהמחשב.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully