וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בישראל: הפיתרון של נטפליקס לאחת מהבעיות המציקות ביותר

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 17:08

לענקית הסטרימינג האמריקנית ספרייה של אלפי סדרות וסרטים והמבחר הגדול מקשה על בחירת הסדרה או הסרט הבא. כעת, החברה משיקה את כפתור "הפעל משהו" שיבחר עבור המשתמשים את הסרט או הסדרה הבאים. הכפתור מבוסס על סמך צפייה קודמת

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
סוף סוף, הפיתרון של נטפליקס לאחת מהבעיות המציקות בפלטפורמה/ShutterStock

נטפליקס משיקה היום (רביעי) בעולם ובישראל, את כפתור "הפעל משהו". הכפתור דווח לראשונה לפני מספר חודשים, כשענקית הסטרימינג שחררה את הכפתור למשתמשים נבחרים בלבד. הכפתור יאפשר לצופים לצפות בסרט או סדה שנטפליקס יודעת שיאהבו, על בסיס הרגלי הצפיה הקודמים.

בעת לחיצה על כפתור 'הפעל משהו', תוצג מיד סדרה או סרט שהצופה יאהב על סמך צפיה קודמת. בלחיצה אחת נוספת 'הפעל משהו אחר' ניתן לקבל סדרה או סרט חדשים לגמרי, סדרה או סרט שכבר צופים בו, סדרה או סרט ברשימה של המנוי וסדרה או סרט שהצפיה בהם לא הסתיימה.

נטפליקס ״הפעל משהו״. יח״צ,
הכפתור החדש של נטפליקס, גם בישראל/יח״צ

הכפתור החדש ממוקם בכמה מקומות; מתחת לשם הפרופיל של המשתמש, בשורה העשירית בדף הבית ב- Netflix ובתפריט הניווט משמאל למסך. 'הפעל משהו' יפעל על סמך הגדרות הפרופיל ובקרת ההורים.
בנטפליקס מסבירים כי לעיתים הבחירה יכולה להיות קשה וגוזלת זמן כאשר יש הרבה תוכן לבחירה. 'הפעל משהו' הוא שיפור נוסף של Netflix למנויים אשר יפחית את זמן החיפוש הארוך והגלילה האינסופית בחיפוש אחר תכנים חדשים שהמנויים לא צפו או לא היו מחפשים באופן יזום.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully