וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשעה ב"פורנו נקמה" כי שיתפה תמונות שמוכיחות שארוסה בגד בה

5.5.2021 / 0:01

אישה הורשעה בהפצת "פורנו נקמה" לאחר ששיתפה תמונות עירום של המאהבת של ארוסה כדי להוכיח לכולם שהיא לא "משוגעת"

בת'אני אוסטין, 43, נמצאה אשמה בבית המשפט בהפצת "פורנו נקמה", לאחר ששיתפה תמונות עירום של המאהבת של ארוסה במטרה להגן על המוניטין שלה לאחר שהוא טען כי היא איבדה את השפיות.

אוסטין נפרדה מארוסה בשנת 2016 לאחר שמצאה במקרה הודעות מפורשות שקיבל מאישה אחרת בחשבון ה-iCloud שלו - שהיה משותף לשניהם. ארוסה, מת'יו ריצ'ליק, הכחיש שהוא מנהל רומן לאחר שהיא התעמתה עימו, אך זה לא עזר והשניים נפרדו וביטלו את החתונה הצפויה שלהם. ב"דיילי מייל" דווח כי השניים היו יחד יותר מ-7 שנים לפני הפרידה.

אוסטין, תושבת אילינוי, שיתפה מכתב בן 4 עמודים - כמו גם תמונות חושפניות של המאהבת - עם חברים ובני משפחה לאחר שהשמועות על הפרידה ביניהן התפשטו. זאת לאחר שבעקבות האשמותיה, ריצ'ליק כינה לכאורה את אוסטין "משוגעת", ולדבריה היא נאלצה לחשוף את התמונות והמכתב כדי להוכיח את צדקתה.

בת'אני אוסטין הואשמה ב"פורנו נקמה". MCHENRY COUNTY SHERIFF'S OFFICE, אתר רשמי
תמונת המעצר של בת'אני אוסטין שהורשעה בהפצת "פורנו נקמה"/אתר רשמי, MCHENRY COUNTY SHERIFF'S OFFICE

בדיון שנערך בבית המשפט אוסטין אישרה כי היא אכן זו ששלחה את התמונות, אך אמרה שלא הייתה מודעת לכך שמדובר בעבירה על החוק. "החלטתי לומר לאנשים את האמת", אמרה אוסטין בעדותה בשישי שעבר, על פי ה-"Daily Herald", "רציתי שיידעו שאני לא משוגעת". ריצ'ליק גילה על המכתב והתמונות זמן קצר לאחר מכן ופנה למשטרת קריסטל לייק. המאהבת לכאורה סיפרה למשטרה שהתמונות החושפניות שהופצו נועדו רק לעיניו של הגבר שאליו שלחה אותן.

עם זאת, סנגורה של אוסטין טען כי קיים ספק סביר אודות האדם שמופיע בתמונות ששיתפה אוסטין לכאורה. "אוסטין ניהלה את המאבק כדי להגן על המוניטין שלה כנגד הדמות אותה צייר ארוסה", אמר הסנגור ווין ג'יאמפייטרו במהלך טיעוני הסיום, "המדינה כנראה חושבת שאוסטין צריכה לשבת בשקט ולא לתת לאף אחד לדעת מה הוא עשה לה".

תמונת עירום בסמרטפון. ShutterStock
שיתפה תמונות עירום של המאהבת של ארוסה כדי להוכיח שהיא צודקת (אילוסטרציה)/ShutterStock

במשפט שהסתיים בשני האחרון, השופט קבע כי אוסטין הפרה את הציפייה לפרטיות של האישה האלמונית. היא יכולה הייתה לשלוח את המכתב ללא התמונות החושפניות, כך טען השופט. "זה לא ראוי מכיוון שחשיפת גופו של אדם נגד רצונו שוללת מיסודה את זכותו לפרטיות", אמר השופט מייקל קופג', על פי הדיווח של ה"שיקגו טריביון" ומצא אותה אשמה בהפצה שלא בהסכמה של תמונות מיניות.

שופט אחר הסיר בעבר את האשמות נגד אוסטין בדיון שנערך בשנת 2018 - עם הטענה כי חוק המדינה המפליל מפיצי תמונות מיניות פרטיות מפר את חוק חופש הביטוי. החלטה זו נשללה מאוחר יותר באותה השנה, לפני שהמקרה הוחזר לבית המשפט.

עד כה לא ידוע מה יהיה עונשה של אוסטין, אך עבירה מסוג זה דינה עד כשלוש שנות מאסר. אוסטין כרגע משוחררת בערבות והיא ממתינה לדיון בעונשה שייערך ב-24 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully