וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: תכנית הכשרה בשכר מלא לתפקידי Data Science

6.5.2021 / 16:02

חברת הפינטק Pagaya משיקה תוכנית ראשונה מסוגה, המשלבת למידה לצד עבודה מעשית ומיועדת לסטודנטים מצטיינים. התוכנית תהווה כרטיס כניסה לקריירה בתחום ה-data science לאנשים ללא ניסיון קודם

pagaya. יח״צ,
לראשונה בישראל: תכנית הכשרה בשכר מלא לתפקידי Data Science/יח״צ

חברת הפינטק Pagaya (פאגאיה), המפתחת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית לניהול השקעות, משיקה תכנית ראשונה מסוגה בישראל להכשרת Data scientists, אשר בסופה יקבלו המובילים שבהם אפשרות להשתלב בחברה כחוקרים במשרה מלאה. בחברה אומרים כי תוכנית ההכשרה החדשה יוצאת לדרך כחלק מהפעילות השנתית של החברה למען הקהילה ולתמיכה בסטודנטים מצטיינים באמצעות מלגות ומענקים.

Pagaya הינה חברת פינטק אשר חוללה בשנתיים האחרונות מהפכה של ממש בשווקי ההון העולמיים, בעיקר הודות לטכנולוגיה המתקדמת שהחברה פיתחה העושה שימוש נרחב בבינה מלאכותית ולמידת מכונות לניהול השקעות. החברה הוקמה ב-2016 ע"י גל קרובינר, אביטל פרדו ויהב יולזרי וגייסה עד כה למעלה מ- 100 מיליון דולר.

Pagaya הינה חברת פינטק שפיתחה טכנולוגיה ייחודית, מבוססת למידת מכונה, אשר מאפשרת לייצר הערכות סיכון חכמות בעולמות האשראי ולנתב השקעות באופן מדויק ומבוסס יותר. החברה הוקמה ב-2016 ע"י גל קרובינר (CEO), אביטל פרדו (CTO) ןיהב יולזרי (CRO), סך גיוסיה של החברה עד כה עומד על 100 מיליון דולר, בעוד החברה מנהלת נכסים בגובה של למעלה מ-4.9 מיליארד דולרים עבור משקיעים מוסדיים ברחבי העולם ומעסיקה 300 עובדים בניורק ובתל אביב.

שיאני שכר אל מול מחסור במומחים

מקצועות הדאטה השונים הפכו בשנים האחרונות למכרה של זהב של ממש עבור סטארטאפים ישראלים ומי שעוסקים בתחום כאחד. סקר שפורסם לפני מספר שבועות על ידי קהילת MDLI - Machine and Deep Learning Israel המרכזת את העוסקים בעולמות הדאטה, חושף כי המקצוע הפופולארי ביותר בקרב אנשי הקהילה הוא Data Scientist - ויש לכך סיבה טובה. הסקר עצמו חשף כי השכר הממוצע בתחום עמד השנה על 36.5 אלף שקלים, כשעורכי המחקר ביקשו להדגיש כי מספר גדול של משתתפים במחקר ציינו כי השכר שלהם עומד כל כ-70 אלף שקלים ומעלה, נתון שאינו מפתיע איש מאחר וקיים מחסור חמור בעוסקים בתחום. התוכנית ש- Pagayaיצרה נועדה להעניק מענה בדיוק למחסור הזה.

התכנית פונה לבוגרי תואר ראשון או שני בהצטיינות (ממוצע ציונים גבוה מ- 90) מאוניברסיטאות בחוגי המדעים המדויקים; מתמטיקה, פיזיקה, מדמ"ח, סטטיסטיקה והנדסת חשמל. כמו כן, המשתתפים נדרשים לידע קודם בכתיבת קוד (OOP). מדובר בתכנית הכשרה אינטנסיבית של 16 שבועות בשכר מלא, באופן פרונטלי במשרדי החברה במגדל שרונה בת"א. את ההכשרה יעבירו חוקרים בכירים ומנטורים מקצועיים ממחלקת המחקר של החברה.

בשנתיים האחרונות Pagaya חוללה מהפכה של ממש בשווקי ההון העולמיים, הודות לטכנולוגיה המתקדמת שהחברה פיתחה העושה שימוש נרחב בבינה מלאכותית ולמידת מכונות לניהול השקעות. תוכנית ההכשרה החדשה מצטרפת לשלל פעילויות נוספות ש- Pagaya מקיימת כחלק ממאמצי הפעילות השנתית של החברה למען הקהילה ולתמיכה בסטודנטים מצטיינים באמצעות מלגות ומענקים.

עוד בוואלה!

הוועדה המפקחת קבעה: טראמפ לא יחזור לפייסבוק

לכתבה המלאה
pagaya. יח״צ,
בשנתיים האחרונות Pagaya חוללה מהפכה של ממש בשווקי ההון העולמיים/יח״צ

"חשוב לנו לקחת חלק בפיתוח וטיפוח דור העתיד של החוקרים בתעשייה" אומר שמוליק פרונמן סמנכל הR&D ב Pagaya. "ההייטק הישראלי צמא לחוקרים מחוננים אך חסם הניסיון התעסוקתי מונע מהון אנושי מצוין להשתלב ולממש את הפוטנציאל שלו. מדובר ב- Win-Win לכולם - בוגרי התוכנית יסיימו את ההכשרה עם ידע מקצועי וניסיון מעשי יקר ערך ואנחנו נזכה בחוקרים מצויינים".

החברה מעסיקה למעלה מ-300 עובדים במשרדיה בתל אביב ובניו יורק, בעוד מחלקת המחקר שלה היא בין הגדולות בארץ ומונה כ-70 חוקרים ומומחי בינה מלאכותית, אשר מתמחים בשימוש בטכנולוגיות למידת מכונה ומבצעים תהליך עמוק של ניהול סיכונים בתחום ההשקעות. החוקרים מנתחים מאות מיליונים של פרמטרים כולל מידע מקרו כלכלי ומידע על תנאי השוק כחלק מתהליך החיתום וניהול הסיכונים של החברה, ומשמשים כלב הפועם של מנוע המערכת ֿֿשהחברה פיתחה.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully