וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם רונאלדו מתרגש: המהפכה הגדולה שחיכינו לה

בשיתוף HOT

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 17:05

נמאס לכם מגלישה שנתקעת בדיוק ברגע הלא נכון? לא רוצים לחכות שעות עד שקבצים גדולים עולים או יורדים? HOT FIBER משיקה את תשתית הסיבים החדשה, שהולכת לשנות הכל. מהיר, יציב, רציף ובטוח - כי ב-2021 אין סיבה שנסכים לפחות מזה

דמיינו נסיעה בכביש המהיר. מצד אחד, מכונית רגילה וטובה, מעלה הילוכים ומאיצה ככל יכולתה. ומן הצד השני, שועטת לפתע מכונית מירוץ, "משאירה אבק" לכל השאר. בהגדרה הפשוטה, שתיהן מכוניות, אבל בשורה התחתונה - לאחת מהן יש כלים מיוחדים ויכולות חדשות, שפותחו ככל שהטכנולוגיה התקדמה והן מאפשרות למכונית המירוץ להיות הרבה יותר מהירה מזו שנוסעת לצדה, לא משנה כמה המכונית הרגילה תנסה לעשות. כמובן שגם כל חוויית הנסיעה במכונית מירוץ, עם הציוד המשוכלל שלה, היא עולם אחר מכל מה שאנחנו מכירים.

עכשיו תחשבו על מצב שקצת יותר סביר שיקרה לכם בחיי היומיום: כמו רבים ב-2021, גם אתם עושים חלק גדול מהעבודה שלכם מהבית. יש לכם את הפינה השקטה שלכם, עם הרמקולים, הכיסא שאתם אוהבים והמסך בזווית המדויקת. אבל איך כל זה עוזר אם בדיוק כשאתם נמצאים בשיחת וידיאו חשובה עם הבוס וכל שאר הצוות - האינטרנט קורס לכם?

לשמחתנו, המהפכה כבר כאן והיום יש פתרון שמבטיח לכם אינטרנט מהיר, רציף ויציב יותר. הרגע שכולם חיכו לו הגיע וחברת HOT משיקה את HOT FIBER - תשתית הסיבים החדשה שמשנה את תמונת האינטרנט בישראל: סיבים אופטיים, שמאפשרים מהירות שיא של עד 1,000 מגה-ביט להורדה ו-100 מגה-ביט להעלאה של תכנים וקבצים. במילים אחרות: הכירו את הדור הבא של עולם התקשורת - מהיר וחדשני, בתוך הבית וגם מחוצה לו, בזכות כניסת ה- 5G בסלולר. בזכות שתי הטכנולוגיות תובטח לכם גלישה עוצמתית ואיכותית מכל מקום.

כריסטיאנו רונאלדו קמפיין HOT. יח"צ,
עולם חדש. מהפכת הסיבים האופטיים/יח"צ

הפריסה הארצית הרחבה של הסיבים האופטיים של HOT, רשת התשתית הגדולה ביותר בישראל, תגיע כבר עכשיו ל-600 אלף בתי אב, שיוכלו לחוש בשינוי מיידי. וזה לא הכל - עד 2025 HOT תפרוס את מרבית המדינה ברשת סיבים וברשת ה-5G, כך שהמהפכה תגיע במהרה לכולם. לכבוד ההשקה החגיגית של תשתית הסיבים אפשר ליהנות ממבצעים חסרי תקדים ומחירים שמי שלא רוצה להישאר מאחור, פשוט לא יכול להרשות לעצמו לפספס.

כמו אותה מכונית רגילה שדמיינו בתחילת הכתבה, כך גם האינטרנט שהתרגלנו אליו. הוא טוב, אבל יש הבדל בין טוב לבין מיוחד, יוצא דופן, פורץ דרך. ועכשיו, בזכות מהפכת הסיבים האופטיים, יש לנו את האפשרות ליהנות מאינטרנט שבאמת עושה את ההבדל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

כולם מדברים על סיבים: מה אתם צריכים לדעת על המהפכה?

בשיתוף HOT
בשיתוף HOT
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully