וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק לניקוי כיסוי הסמארטפון יגעיל אתכם כשתגלו כמה לכלוך יש עליו

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 16:09

בחורה העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא מדגימה כיצד היא הסירה את כל הטינופת מהכיסוי שלה בתוך רבע שעה. הסרטון (בו רואים כמה לכלוך יוצא מהקייס) צבר יותר מ-9 מיליון צפיות, אבל חלק המליצו לה פשוט לקנות חדש ואחד אפילו טען שהכיסוי שלו התפורר בגללה

ניקוי כיסוי של סמארטפון/@worker007/TikTok

הכיסוי של הטלפון הנייד שומר עליו ומונע ממנו להתנפץ בזמן נפילה - ולמי מאיתנו זה לא קרה? אלא שהכיסוי הזה גם צובר המון לכלוך שעלול אפילו להזיק למכשיר שלכם - כי ביננו - מתי הייתה הפעם האחרונה שניקיתם אותו?

אבל אל דאגה, גולשת חרוצה העלתה לטיקטוק סרטון מועיל במיוחד שבו היא הדגימה איך ניתן לנקות את הכיסוי ביעילות וגם די בקלות - והראתה איך כיסוי שהיה פעם שקוף הפך לצהבהב מהליכלוך וכיצד ניתן להחזיר אותו למצבו הקודם.

מה היא עשתה? ובכן, היא ערבבה כמה חומרי ניקוי - שכוללים משחת שיניים, סבון כלים, מלח וחומץ לבן והוסיפה מים כדי שהתערובת תכסה את הכיסוי. אחרי רבע שעה היא שפשפה את הכיסוי שהושרה במים והכתמים ירדו בקלות - והכיסוי הפך מצהוב ללבן והיה נקי כמו חדש (בזמן שהמים הפכו בעצמם לצהובים).

צפו בשיטת הניקוי שלה

הסרטון, שצבר מעל 9 מיליון צפיות, זכה לאלפי תגובות מאנשים שניסו את הטריק הזה בעצמם והתלהבו -
אבל גם נחרדו מכמות הלכלוך שיוצאת מהכיסוי. "אייייוווו. אם תנקו את הקייס שלכם פעם בחודש הוא לא יהפוך לצהוב", כתב מגיב אחד, "אני לא מסוגל לדמיין כמה זמו לוקח לצבור כזו כמות של ליכלוך".

אבל לא כולם התרשמו מטריק הניקוי וחלק סברו שהרבה יותר פשוט כבר לקנות כיסוי זול חדש. "אני אקנה כבר כיסוי חדש, זה יותר קל", כתב אחד ואחר חיזק: "זה כיסוי ממש זול, תקני חדש, בסדר?".

היו גם כאלו שטענו שטריק הניקוי הזה לא עבד להם כשהם ניסו אותו בעצמם ואחד אפילו טען שהכיסוי התפורר בגללו - אז אם אתם מנסים אותו זה על אחריותכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully