וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא היה צפוי: זו המתחרה החדשה של אונליפאנס

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 12:43

מתחרה חדשה לאונליפאנס: טוויטר עשויה לאפשר למשתמשים בפלטפורמה לקבל תשלום ממשתמשים אחרים. ובתור הרשת החברתית הגדולה ביותר המתירה פרסום של עירום מלא, רבים טוענים שהיא בדרכה להיות המתחרה הראשית והעיקרית באתר התכנים למבוגרים "אונליפאנס"

מתחרה חדשה לאונליפאנס: טוויטר הודיעה כי היא בוחנת תכונה חדשה, שתאפשר למשתמשים בפלטפורמה לקבל תשלום ממשתמשים אחרים. ובתור הרשת החברתית הגדולה ביותר המתירה פרסום של עירום מלא, כמעט ללא כל הגבלות, רבים טוענים שהיא בדרכה להיות המתחרה הראשית והעיקרית באתר התכנים למבוגרים "אונליפאנס". ג'ק אפלבי, מנהל האסטרטגיה ב-Twitch, פלטפורמת השידורים החיים, ציין בעמוד הטוויטר שלו כי "חשוב לזכור שטוויטר היא היחידה בגודלה המאפשרת תמונות עירום בפלטפורמה, והיא לא צפויה לקחת עמלה כספית כלשהי מתשלום המועבר לידי משתמשיה באמצעות הפיצ'ר החדש. לעומתה, אונליפאנס לוקחת 20 אחוזי עמלה".

טוויטר תאפשר להעביר כסף לסלבס. צילום מסך, צילום מסך
כך זה יעבוד/צילום מסך, צילום מסך

אונליפאנס היא פלטפורמת תמונות ווידאו שהוקמה לפני מספר שנים בלונדון, ולאחרונה צברה פופולריות אדירה ברחבי העולם עם מיליוני משתמשים ומנויים. באמצעות האתר, בעלי פרופיל יכולים לגבות תשלום חודשי ממשתמשים חדשים על מנת להפוך אותם למנויים. בתמורה, הם יקבלו גישה לתמונות וסרטונים פורנוגרפיים של אותו בעל או בעלת פרופיל. בין המשתמשים הפופולריים ביותר בשירות תוכלו למצוא את הזמרת המפורסמת קארדי בי וכוכבת דיסני לשעבר בלה ת'ורן, שהרוויחה באמצעותו מיליון דולר תוך 24 שעות בלבד. לשתיהן יש מיליוני עוקבים בטוויטר, מה שעלול לרמוז כי יערקו בקרוב מאונליפאנס ויעברו אקסקלוסיבית לטוויטר, שכן כאמור, טוויטר לא צפויה לקחת עמלה מכל סוג על הכסף שמועבר בין משתמשים.

עוד בוואלה!

"תפטרו אותה מוונדר וומן": ברשת קוראים להחרים את גל גדות בעקבות הצהרתה

לכתבה המלאה

התכונה החדשה כבר הספיקה לעורר תגובות מכל עולם הטכנולוגיה. צ'אד הארלי, אחד ממייסדי יוטיוב, כתב בעמוד הטוויטר שלו כי "השילוב בין התכונה החדשה של טוויטר לזה שהפסיקו לחתוך תמונות כדי להתאים ליחס מסוים, מייתר לחלוטין את הצורך שלי בחשבון אונליפאנס פרסונלי". הפיצ'ר החדש של טוויטר כבר החל להתעדכן באפליקציה עבור חלק מהמשתמשים, כשבקרוב מאוד החברה תשחרר אותו לקהל הרחב. בחשבון הרשמי של הרשת החברתית נכתב "הראו את אהבתכם והשאירו טיפ. תכונת 'צנצנת הטיפים' היא דרך חדשה לשלוח ולקבל כסף בפלטפורמה שלנו. עוד חדשות יגיעו בקרוב". על מנת להעביר תשלום למשתמש אחר בפלטפורמה, כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לפרופיל שלו וללחוץ על כפתור הדולר לצד שמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully