וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא תוספת תשלום: אפל מיוזיק משתדרגת

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 9:58

אפל מיוזיק, שירות הסטרימינג של אפל זוכה לשני עדכונים: תמיכה באיכות גבוהה, וצליל כיווני במכשירים תומכים. העדכונים יהיו זמינים בחינם לכלל מנויי אפל, אך משתמשי אייפון ואייפד לא יוכלו ליהנות מהאיכות הגבוהה ביותר וזאת בעקבות חוסר במעבד שמע ייעודי

אפל מיוזיק. יח״צ,
ללא תוספת תשלום: אפל מיוזיק משתדרגת/יח״צ

אפל מיוזיק, שירות הסטרימינג של אפל זוכה לשני עדכונים: תמיכה באיכות גבוהה, וצליל כיווני במכשירים תומכים. העדכון החדש יהיה זמין החל מחודש יוני לכל המנויים, לרבות המנויים המשפחתיים והסטודנטים. החברה טוענת כי עד סוף השנה, ספריית המוזיקה תמנה 75 מיליון שירים באיכות גבוהה (איכות דיסק), כשכיום היא מונה 20 מיליון שירים. עוד אפל ציינה כי לא תאפשר רכישת שירים בודדים (אופציה שעדיין זמינה) באיכות של דיסק, והיא תאפשר זאת רק למנויי אפל מיוזיק.

כדי להפעיל את האיכות הגבוהה, היכנסו להגדרות, מוזיקה ולחצו על איכות שמע. בתפריט תוכלו לבחור את האיכות להאזנה בקישורית סלולרית וקישורית אינטרנט אלחוטי. כך לדוגמה, תוכלו להגדיר כי בעת האזנה דרך הקישורית הסלולרית, האיכות תהיה נמוכה, וזאת על מנת לחסוך בחבילת הגלישה.

מנויי האפל מיוזיק יוכלו ליהנות מאיכות גבוהה שמתחילה באיכות תקליט, כלומר 16 ביט ו-44.1 קילו-הרץ. האיכות עולה עד ל-24 ביט ו-48 קילו-הרץ לאיכות הגבוהה ביותר. אך בעיה קטנה למשתמשי אפל (אייפוד ואייפד): לא תוכלו ליהנות מהאיכות הגבוהה ביותר, וזאת בעקבות מחסור במעבד DAC (מעבד אודיו) המאפשר האזנה לאיכות הגבוהה ביותר. כך למעשה, תצטרכו לרכוש כרטיס קול חיצוני ולחברו לאייפון או לאייפד.

עוד בוואלה!

"ישראל הרגה את הילדה הפלסטינית": השקרים של חמאס נחשפים

לכתבה המלאה
השקת אייפון 12, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
רוצים ליהנות מהאיכות הגבוהה ביותר באייפון? אז מסתבר שלא תוכלו/רויטרס

שמע מרחבי ושמע באיכות גבוהה, עשויים להתגלות כעסקה מצויינת עבור מנויי אפל מיוזיק. העדכון החדש יספק שינוי מהותי לכל מי שמאזין דרך האוזניות AirPods Pro, Max או Beats שעושות שימוש בשבב H1 או W1. אודיו מרחבי יושמע כברירת מחדל דרך הרמקולים המובנים בגרסאות העדכניות של האייפד, אייפון ומק. כדי להפעיל את האודיו המרחבי באמצעות אוזניות אחרות, יש להיכנס להגדרות, מוסיקה, שמע ולהגדיר Dolby Atmos ל"תמיד מופעל".

האזנה באיכות גבוהה הופך כעת לסטנדרט בכל האפליקציות הגדולות ביותר לסטרימינג מוזיקה. אמש הודיעה אמזון כי תציע את Amazon Music HD בחינם ו-Spotify צפויה להשיק את דרגת האיכות הגבוהה בהמשך השנה. עוד Tidal מציעה האזנה באיכות "Masters", אך בתוספת תשלום. אפל מיוזיק מונה 72 מיליון משתמשים, נכון ל-2020, וזהו שירות המוזיקה השני בגדולו בעולם. הראשון הינו ספוטיפיי עם 155 מיליון מנויים. העדכון החדש של אפל מיוזיק עשוי להביא עוד מיליוני מנויים מהשירותים המתחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully