וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל חושפת את מערכת ההפעלה אנדרואיד 12

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 10:23

גוגל קיימה את כנס המפתחים השנתי במתכונת וירטואלית, ובמהלכו חשפה את מערכת ההפעלה אנדרואיד 12. בין העדכונים: אפליקציית בריאות חדשה שתנסה לזהות מחלות בעור, ועדכון משמעותי למערכת ההפעלה אנדרואיד

אנדרואיד 12. גוגל,
תכירו: אנדרואיד 12/גוגל

גוגל קיימה הלילה (רביעי) את כנס ה-Google I/O, כנס המפתחים השנתי. בניגוד לשנים קודמות בהן הגיע קהל, ובעיקר מפתחים, השנה הכנס נערך בצורה מצומצמת למדי, ובעיקר במתכונת וירטואלית. גוגל חשפה מספר עדכונים למערכת ההפעלה אנדרואיד, והצליחה לגייס את סמסונג לטובת וויתור מערכת ההפעלה Tizen OS, ומעבר לשימוש ב-Wear OS בשעונים החכמים של סמסונג. המהלך החדש ישפר את מהירות התגובה בשעון ויאריך את חיי הסוללה.

תכירו: אנדרואיד 12

מדי שנה החברה חושפת את מערכת ההפעלה החדשה, כשהשנה גוגל חושפת את אנדרואיד 12. הגרסה החדשה עברה שינוי עיצובי מקיף, וכוללת אפשרות להתאמת צבעי הממשק באופן אישי. עוד ניתן יהיה להתאים את צבעי הממשק כדי ש"יתאימו טוב יותר לתמונת הרקע". גוגל תציע שיפורים בנושאי פרטיות המשתמש, לרבות לוח בקרה עבור פרטיות המשתמש.

שמירה על הקבצים ויצירת תמונת אנימצייה: גוגל Photos מתעדכנת

תוכנת התמונות של גוגל מתעדכנת וזוכה לפיצ'ר חדש "Cinematic Moments", הפיצ'ר החדש מאפשר חיבור של שתי תמונות, וליצור תמונה זזה, בדומה לתמונת Gif. עוד גוגל הוסיפה מצבים חדשים של זכרונות, לרבות מצב חדש המבוסס על הדפוסים הויזואלים של המשתמש. בנוסף, גוגל תאפשר להגן על ספריית התמונות באמצעות סיסמה או טביעת אצבע. הפיצ'ר החדש יהיה זמין תחילה במכשירי הפיקסל, ולאחר מכן במכשירי אנדרואיד נוספים.

עוד בוואלה!

"אני ערבי, אבל ערבי ישראלי": יוסף חדאד מפריך את השקרים על ישראל ברשת

לכתבה המלאה
אנדרואיד 12 גיף. גוגל,
גוגל Photos מתעדכנת/גוגל

תנסה לעזור להגן על הסיסמאות שלכם

גוגל הכריזה על שינוי ל-Password Manager הזמין בגוגל כרום. בתוך כך, היא תאפשר למשתמשים לשנות את הסיסמאות לאתרים השונים, מתוך ממשק ניהול הסיסמאות. הממשק של גוגל מאפשר גם איתור של דליפת סיסמאות, לרבות התראה למשתמש כי סיסמתו דלפה. כעת, ניתן יהיה לשנות ישירות מהדפדפן. הבשורה הפחות טובה, שהעדכון יהיה זמין בינתיים רק למשתמשי אנדרואיד בארצות הברית, וישתחרר בהדרגה במדינות נוספות.

אנדרואיד 12 גיף. גוגל,
לשנות את הסיסמה שלכם, מבלי להיכנס לאתר/גוגל

לפתוח את האוטו דרך הסמארטפון

בדומה לפיצ'ר שהוצג במכשירי האייפון, גוגל תאפשר ל"מכשירי פיקסל נבחרים ומכשירי סמסונג גלקסי נבחרים", לפתוח את הרכב דרך הסמארטפון. העדכון החדש זמין במערכת ההפעלה אנדרואיד 12, והוא דורש תמיכה ב-UWB ו-NFC. נכון לכתיבת שורות אלו, BMW היא יצרנית הרכב היחידה שהצהירה כי תתמוך בטכנולוגיה של אנדרואיד.

אנדרואיד 12. גוגל,
תאפשר זיהוי מחלות בעור דרך האנדרואיד/גוגל

זיהוי מחלות בעור דרך הסמארטפון

זו אולי ההכרזה הכי לא צפויה של גוגל: החברה מתכננת להיכנס לתחום הבריאות, כשהיא השיקה אפליקצייה שתאפשר זיהוי של בעיות עור באמצעות מצלמת הסמארטפון. אחרי צילום נקודת חן, או פצע, גוגל תשאל מספר שאלות על סוג העור והסימפטומים, וזאת כדי לזהות את מצב העור. גוגל מתכוונת להשיק את התוכנה במהלך השנה הקרובה, כשהיא תהיה זמינה בגרסת ניסיון בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully