וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ הסודי שישדרג את החוויה ב-Apple Watch

עודכן לאחרונה: 28.5.2021 / 10:44

אפל חשפה השבוע גרסה חדשה ל-Apple Watch המביאה שינויים רבים. בין השינויים: פיצ'ר חדש הנקרא "Assistive Touch" שנועד לעזור לאנשים עם מוגבלויות. הפי'צר מאפשר להשתמש בשעון באמצעות מחוות ידיים

הפיצ׳ר החדש ב-Apple Watch/יח״צ

מאז ההשקה ב-2015, אפל הפכה לאחת מיצרניות השעונים הגדולות ביותר בעולם, כשה-Apple Watch זוכה לפופולריות בכל רחבי העולם. כעת, החברה השיקה פיצ'ר חדש הנקרא "Assistive Touch" שנועד לעזור לאנשים עם מוגבלויות. הכלי החדש עוזר לבעלי השעון לבצע פעולות דרך הזזת היד, מבלי לגעת במסך או בכפתורי השעון. לדוגמה, ניתן לענות לשיחות באמצעות תנועות היד, כמו נגיעה עם האגודל באצבע המורה.

"במשך הרבה זמן הרגשנו באפל שהטכנולוגיה הטובה בעולם צריכה להתאים את עצמה לצרכים של כל אחד, והצוות שלנו עבד שעות נוספות כדי להתאים את הטכנולוגיה לכל אחד. עם הפיצ'רים החדשים, אנחנו מושכים את גבולות הטכנולוגיה, כשהדור הבא של הטכנולוגיה מביא ליותר אנשים הנאה ופונקציות נוספות למוצרי אפל. אנחנו נרגשים לשתף את הפונקציות החדשות", אמרה סרה הרלינגר, מנהלת בכירה במדיניות נגישות ויוזמות גלובליות.

אפל watch. יח״צ,
הטריק הסודי ב-Apple Watch/יח״צ

תכונת Assistive Touch נועדה להקל על משתמשים עם מוגבלות בפלג הגוף העליון, ותקל להשתמש בשעון החכם. התכונה החדשה עובדת באמצעות חיישני תנועה מובנים וחיישן הדופק האופטי. הודות לאלו, השעון יודע לזהות הבדלים קטנים בתנועות השרירים ובפעילות הגידים. כך, ניתן לנווט בשעון באמצעות תנועות ידיים עדינות, לרבות צביטה. עוד ניתן יהיה לענות לשיחות נכנסוטת ולשלוט על המסך, באמצעות מצביע.

עוד בוואלה!

"הסיפור על פלסטין": הטיקטוק השנוי במחלוקת שהפך לפופולרי

לכתבה המלאה

כך תפעילו את הפיצ'ר החדש

ניתן להפעיל את הפיצ'ר על ידי כניסה לתפריט ה-Assistive touch באמצעות לחיצה על אפליקציית השעון, או באמצעות "ניעור" השעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully