וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Bird משיקה בישראל קורקינט חדש

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 12:17

החברה הגלובלית משיקה את הכלי החדש ברחבי העולם כאשר ישראל היא המדינה הראשונה בה מוטמע הכלי החדש והמשודרג של בירד: Bird 3 המתאפיין בעמידות וחיי סוללה גבוהים ביותר מבין הכלים הקיימים כיום

bird. עמי סוויסה,
הקורקינט החדש של Bird/עמי סוויסה

חברת הקורקינטים השיתופיים Bird, שייסדה את תחום הקורקינטים השיתופיים בעולם ובישראל, משיקה את הדור הבא של הכלים אותם תפרוס ברחבי העולם, כשהמדינה הראשונה שנבחרה על ידי החברה היא ישראל. Bird 3 הוא קורקינט חדש ומשודרג, בעל עמידות וחיי סוללה גבוהים משמעותית מחיי הסוללה של כל קורקינט חשמלי שיתופי אחר בשוק - הרוכב יכול לעקוב אחר חיי הסוללה בזמן אמת. הכלי החדש כולל משטח רכיבה רחב יותר, עם בסיס גלגלים מוארך, המספק יציבות מוגברת בכל חלקי משטח הרכיבה. Bird 3 מותאם לנסיעות רבות במהלך שעות היממה ומספק נוחות מירבית.

"ה -Bird 3 הינו קורקינט שיתופי משודרג, חדיש ומתקדם, שמטרתו העיקרית היא לדאוג לבטיחות הרוכבים וחווית רכיבה אופטימלית. הפיתוחים שנעשו בכלי החדש, נועדו להבטיח את התאמתו לרוכבים ולמתווה הערים השונות בעולם בכלל ובישראל בפרט. אנו גאים להיות המדינה הראשונה בה הושק הכלי החדש, ולאפשר לרוכבים בישראל, שהקורקינט השיתופי הפך למרכזי כל כך בחיי היום יום שלהם, לחוות חווית רכיבה לרכב בבטחה", אמר יניב ריבלין, מנכ"ל Bird ישראל.

bird 3. עמי סוויסה,
נוסעים בקורקינט שיתופי? הכירו את הכלי החדש/עמי סוויסה

לדגם החדש ישנה מערכת חדשה לזיהוי אזורי ולהתאמת מהירות, חיישני בלמים והצפנה נגד גניבה. הקורקינט החדש עבר מעל 60.000 בדיקות בטכנולוגיית A380 ו -AL606 ומספק יכולת עמידה גבוהה לשימוש יום יומי. צמיגי הגלגלים בעלי האיטום העצמי מציעים נסיעה רכה ויציבה בכל סוגי המשטחים עליו הקורקינט נוסע. הקורקינט החדש מכיל טכנולוגיה חכמה, המספקת תאוצה בטוחה ועקבית לנסיעה יציבה בהתאם לתוואי הדרך והמסלול (כביש, רחוב וכו'), עם מעל ל - 200 חיישנים בהשראת טכנולוגיות הקיימות בתחום הרכב. חידוש נוסף ב - Bird 3, הוא פנסי הלד בעלי העוצמה הגבוהה, המספקים טווח ראייה רחב יותר בעת הרכיבה וגם נראות טובה יותר למשתמשי דרך אחרים בכל שעות היממה. ב-Bird טענו כי התכנון והבנייה של Bird 3 ממקסמים את תוחלת החיים שלו, ממזערים בזבוז ומגדילים את ההזדמנויות למחזור הכלי ורכיביו.

עוד בוואלה!

אילון מאסק ישגר לחלל דובי מים ודיונונים מעוגלים

לכתבה המלאה

"ההשפעה הסביבתית של הקורקינט קשורה באופן ישיר ביותר לתוחלת החיים ולסוללה החכמה שלו. זו הסיבה שכל היבט של Bird 3 תוכנן ונבדק בקפידה במטרה לשמור על כל אחד מהקורקינטים בטיחותי לאורך שנים. הוספנו תכונות חדשות כמו מצערת חיישנים כפולה ברמה של רכב, בסיס גלגלים ארוך ויציב יותר ובלמים עצמאיים כפולים משודרגים כדי להפוך את Bird 3 לקורקינט השיתופי המותאם ביותר הן לצרכי הערים והן לצרכי הרוכבים", הוסיף סקוט רושפורת', קצין הרכב הראשי של Bird.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully