וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגבים קבצים בגוגל? הם עלולים להימחק

2.6.2021 / 15:08

אחרי חודשים רבים של דיווחים על המהלך השנוי במחלוקת, גוגל החלה כעת לאכוף באופן רשמי את הגבלת נפח האחסון באפליקציית התמונות. מעתה זה יעלה לכם כסף, אבל יש גם בשורה למי שהשתמש עד כה בשירות

גוגל פוטוס. צילום מסך, צילום מסך
גוגל החלה כעת לאכוף באופן רשמי את הגבלת נפח האחסון באפליקציית התמונות/צילום מסך, צילום מסך

אחרי חודשים רבים של דיווחים על המהלך השנוי במחלוקת, גוגל החלה כעת לאכוף באופן רשמי את הגבלת נפח האחסון באפליקציית התמונות. למעשה, כל התמונות וסרטוני הוידאו שמשתמשים יעלו לחשבון הגוגל שלהם באמצעות שירות ה-Photos, יבזבזו חלק משטח האחסון הזמין ובהעדר שטח זמין - התמונות והסרטונים ימחקו. החברה האמריקנית לרוב מאפשרת למשתמשים להעלות עד 15 גיגה בייט של תוכן, וזאת בכל מגוון שירותיה השונים, כמו ג'ימייל ודוקס. מדובר בנפח אחסון נמוך למדי, במיוחד אם אתם נוטים לצלם ולהעלות לענן סרטוני וידאו באיכות גבוהה. עם זאת, חשוב לציין כי אפל נותנת למשתמשיה 5 גיגה בלבד ללא עלות - פחות באופן משמעותי מההצעה של יריבתה.

על פי גוגל, בשירות האחסון כבר מעל ל-4 טריליון תמונות וישנם מעל למיליארד משתמשים פעילים. אותם משתמשים, לדבריה, מנצלים את האפליקציה או את האתר על מנת להעלות ולאחסן בענן תמונות באיכות גבוהה, גם לשם גיבוי וגם, כמובן, בגלל היכולת לגשת אליהן מכל מקום. החל מהחודש, תחול הגבלת אחסון של עד 15 גיגה. בגוגל הדגישו כי ההגבלה תחול רק על תמונות חדשות שיועלו לשירות, משמע שהיא לא תקפה על תמונות שהועלו בעבר וחרגו מההגבלה. עוד שיתפה גוגל כי לרוב המוחץ של משתמשיה יקח מעל עשור כדי להגיע למגבלה הזו.

גוגל פוטוס. צילום מסך, צילום מסך
על פי גוגל, בשירות האחסון כבר מעל ל-4 טריליון תמונות ויש לו מעל למיליארד משתמשים פעילים/צילום מסך, צילום מסך

במהלך נוסף שהכריזה עליו ענקית הטכנולוגיה, חשבונות שאינם פעילים עלולים להימחק לחלוטין מהפלטפורמה שלה, לרבות תיבת הג'ימייל המקושרת אליהם והקבצים שאוחסנו בגוגל דרייב. כלומר, החל מהחודש, כל משתמש שאינו התחבר או השתמש בג'ימייל, גוגל דרייב, גוגל Photos או בשאר שירותי החברה במשך 24 חודשים, חשבונו יוכל להיחסם ואף להימחק על ידי החברה. נוסף על כך, גוגל הודיעה כי תמחוק תוכן של משתמשים שיחרגו ממגבלת האחסון שלהם במשך שנתיים. בחברה מבהירים כי הם יזהירו משתמשים מספר פעמים לפני שימחקו את החשבון שלהם.

עוד בוואלה!

מחסור בבשר לפנינו? מתקפת סייבר על אחד מהמפעלים הגדולים בעולם

לכתבה המלאה

כך תגנו על החשבון שלכם והתוכן שבו

במידה ובכל זאת תרצו לשמור על התמונות שלכם ולהמשיך להעלות נוספות לענן, תאלצו לשלם על כך באמצעות אפליקציית או אתר Google One. עבור 100 גיגה נוספים של אחסון, תשלמו לגוגל 8 שקלים מדי חודש (או 80 שקלים בתשלום שנתי), עבור 200 גיגה תשלמו 12 שקלים מדי חודש (או 120 שקלים בתשלום שנתי) ועבור 2 טרה-בייט של אחסון תשלמו 39 שקלים מדי חודש.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully