וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחסם מהבלוג של עצמו? הבלוג של דונלד טראמפ ירד מהאוויר

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 17:46

אחרי שדונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר, נחסם מטוויטר ופייסבוק, הקים את הבלוג "משולחנו של דונלד ג'יי טראמפ". כעת הבלוג שנועד "לדבר בחופשיות ובבטחה", ירד מהאוויר. הסיבה לא ברורה, וטראמפ טרם הוציא הודעה רשמית

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ בפלורידה, 1 במרץ 2021. רויטרס
ירד מהאוויר?/רויטרס

נחסם מהפלטפורמה שלו? אחרי שדונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר, נחסם מטוויטר ופייסבוק, הקים את הבלוג "משולחנו של דונלד ג'יי טראמפ". בבלוג הבטיח טראמפ "לדבר בחופשיות ובבטחה". כעת דיווחו בעולם כי האתר ירד מהאוויר, והקישור לדף הראשי של "השולחן" מפנה לטופס הרשמה למיילים והודעות טקסט מהקמפיין של טראמפ.

האתר של טראמפ קרס ביום שבת האחרון, וזאת אחרי שמתח ביקורת על הבחירות המתמשכות באריזונה, שכללו לטענתו, טענות כוזבות של הונאת בוחרים, ואף כתב: "נשברו חותמול על הקופסאות שמחזיקות את הקולות, פתקים היו חסרים ואף גרוע מכך". הבלוג כלל מעל ל-212 אלף אינטרקציות במהלך השבוע הראשון להשקתו, ובימים האחרונים התנועה בבלוג צנחה. על פי ניתוח שפורסם בוושינגטון פוסט, נטען כי מעורבותו של טראמפ ברשתות החברתיות, מאז תחילת מסעו לנשיאות, הגיעה לנקודת שפל

הבלוג של טראמפ. צילום מסך, צילום מסך
״העמוד שביקשת לא זמין״/צילום מסך, צילום מסך

בפוסט שפרסם ב-24 במאי, כתב טראמפ: "זה היה נהדר אם היינו עדיין בטוויטר ופייסבוק, אבל מכיוון שענקיות הטכנולוגיה אסרו בליי באופן חוקי, עשרות מיליונים מהתמוכים שלנו הפסיקו להשתמש בפלטפורמות אלו שהפכו למשעממות ונבזיות. הבלוג אמור להיות דרך זמנית להעביר את מחשבותיי ורעיונותיי לציבור, ללא הספינים של פייק-ניוז, אך האתר אינו פלטפורמה", ציין טראמפ. "זו רק דרך תקשורת עד שאחליט מה יקרה בעתיד, או שאקים פלטפורמה. זה יקרה בקרוב, המשיכו לעקוב", סיכם.

עוד בוואלה!

מחסור בבשר לפנינו? מתקפת סייבר על אחד מהמפעלים הגדולים בעולם

לכתבה המלאה

"לא ראוי להשהות את טראמפ לתקופה בלתי מוגבלת"

הגוף המפקח של פייסבוק התכנס ב-5 במאי והחליט כי חשבונו של טאמפ יישאר מושעה. חשבונו נחסם ב-7 בינואר, אז פייסבוק הודיעה כי חשבונו יחסם עד להודעה חדשה. "האירועים המזעזעים של 24 השעות האחרונות מראים בבירור כי הנשיא דונלד טראמפ מתכוון לנצל את הזמן הנותר לו בתפקיד כדי לערער את המעבר החוקי ליורשו הנבחר, ג'ו ביידן", מסר צוקרברג בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות. "החלטתו (של טראמפ) להשתמש בפלטפורמה כדי להוקיע ולא לגנות את מעשיהם של תומכיו בבניין הקפיטול הפריעה בצדק לאנשים בארצות הברית ובעולם", מסר צוקרברג בהחלטה לחסימת החשבון ב-7 בינואר.

אף על פי שהוועדה המפקחת אישרה את החלטת פייסבוק ב-7 בינואר, חברי הוועדה ציינו כי "לא ראוי" להשהות את טראמפ לתקופה בלתי מוגבלת, ללא קריטריונים למתי או אם ישוחזר החשבון. "ביישום העונש הזה, פייסבוק לא עקבה אחר הליך ברור. השעיות בלתי מוגבלות אינן מתוארות במדיניות התוכן של החברה. העונשים הרגילים של פייסבוק כוללים הסרת התוכן המפר, הטלת תקופת השעיה או השבתה קבועה של הדף והחשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully