וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימי ההתנדבות בהיי-טק תפסו את מקומם של ההופעות והבשרים

בתקופת הקורונה המאתגרת מנהלי חברות הגיעו להבנה כי ימי גיבוש לעובדים הינם בעלי חשיבות וישנו צורך הכרחי מצד העובדים אשר עבדו רובם מהבית לקיים ימי גיבוש יצירתיים על מנת לחזק את תחושת השייכות של העובדים שלא הרגישו את פעילות החברה כמו בימי השגרה

oneday התנדבות. יח״צ,
ימי ההתנדבות בהיי-טק תפסו את מקומם של ההופעות והבשרים/יח״צ

בתקופת הקורונה המאתגרת מנהלי חברות הגיעו להבנה כי ימי גיבוש לעובדים הינם בעלי חשיבות וישנו צורך הכרחי מצד העובדים אשר עבדו רובם מהבית לקיים ימי גיבוש יצירתיים על מנת לחזק את תחושת השייכות של העובדים שלא הרגישו את פעילות החברה כמו בימי השגרה.

עמותת OneDay הינה עמותה המארגנת פעילויות התנדבוית לצעירים/ות וחברות. מטרת הארגון היא לאפשר לצעירים וחברות להתנדב במגוון פעילויות קהילתיות שמותאמות לתפיסת עולמם ולאורח חייהם בדוגמת שיפוץ בתים עבור ניצולי שואה, אריזות מזון, הפגת בדידות לקשישים, פעילויות בחוות חופש לבעלי חיים ועוד. עד היום הצטרפו מעל ל-40,000 מתנדבות ומתנדבים ובזכותם הפכנו לארגון ההתנדבות המוביל בישראל בתחום הצעירים/ות והחברות תוך סיוע לעשרות אלפי נזקקים בשלל תחומים ברחבי המדינה כולה.

"אנו שמחים לשתף פעולה מדי שנה עם מאות חברות, תאגידים וקבוצות שונות ולארגן עבורן ימי התנדבות משמעותיים, מגבשים וחווייתיים בהתאמה אישית למאפיינים וההעדפות שלהם.באמצעות שיתופי הפעולה הללו אנחנו זוכים לסייע לאורך כל השנה לעשרות אלפי קשישים, נוער בסיכון, ילדים עם צרכים מיוחדים, בעלי חיים ושאר נושאים חשובים", אמר אלעד בלומנטל מנכ"ל עמותת OneDay.

פנינו לכמה מנהלות אנוש שיספרו איך התרומה לקהילה חשובה ונחוצה בקרב עובדי החברה.

חברת ACCENTURE: הקימו גינת ירק בבית אבות ובפנימיה של בעלי צרכים מיוחדים

במסגרת הפעילות הקימו גינת ירק בבית אבות ובפנימיה של בעלי צרכים מיוחדים. בחברת אקסנצ'ר ישנה תכנית אחריות חברתית נרחבת במספר רב של נושאים כגון: קיימות, עזרה לקשישים ולבעלי צרכים מיוחדים, נערות בסיכון, חלוקת סלי מזון, תרומת מחשבים ללמידה מרחוק ופרוייקטים שנעשים פרו בונו עבור עמותות. לציון יום כדור הארץ, שיתפה פעולה עם עמותת OneDay כדי להקים גינת ירק קהילתית בכפר סבא. דיירי האזור - קומפלקס של בתי אבות ופנימייה של בעלי צרכים מיוחדים ייהנו מייבול הגינה ויוכלו לשתול שם להנאתם ירקות נוספים.

accenture התנדבות. יח״צ,
״התרומה לקהילה היא חלק מהאחריות העסקית שלנו״/יח״צ

"התרומה לקהילה היא חלק מהאחריות העסקית שלנו ואנו רואים בה חלק אינטגרלי מהעבודה השוטפת בחברה. עובדי החברה התגייסו למשימה ונהנו לצאת לשטח ולעבוד יחד, במיוחד לאחר תקופת הקורונה הממושכת שאילצה את כולנו לעבוד מרחוק. בשוק העבודה כיום, מועמדים מתייחסים לפעילות חברתית כבר בתהליך הקבלה לעבודה משום שהם רואים בכך ערך מוסף לעבודת היומיום. חברות אשר מתנדבות באופן פעיל מושכות עובדים שחשוב להם להיות מעורבים ולייצר השפעה חיובית על הסביבה והקהילה", אמר שלי לב-אמדו, מנהלת משאבי אנוש בחברת אקסנצ'ר.

עוד בוואלה!

יאיר נתניהו נחסם מפייסבוק וטוויטר

לכתבה המלאה

NSO: שיפוץ מוסד לנערות במצוקה בנתניה

בחברת NSO לקחו את תחום האחריות החברתית צעד אחד קדימה ופיתחו תכנית אחריות חברתית מקיפה, אשר במסגרתה הוקם אתר פנימי המרכז לעובדים את כלל המידע על אפשרויות ההתנדבות השונות שמציעה החברה: הפגת הבדידות לבני הגיל השלישי, סיוע לאוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים, שיפוצים ועבודות תחזוקה למקומות בהם שוהה נוער בסיכון, סיוע לכלבים הממתינים לאימוץ, חלוקת מזון לנזקקים, סיוע בפרויקטים טכנולוגיים המפתחים אמצעי טיפול למחלקות שיקום, חינוך מיוחד ועוד. כל צוות יכול לבחור את הדרך שלו לתרום את חלקו לקהילה.

nso התנדבות. יח״צ,
"כל צוות יכול לבחור את הדרך שלו לתרום את חלקו לקהילה״/יח״צ

"העשייה החברתית ב-NSO מלווה את פעילות החברה מיום הקמתה אך אין ספק שהתרחבות העשייה דווקא בשנה האחרונה מביאה לסיפוק גדול במיוחד שאחד מהתמריצים לכך הוא הרצון וההיענות הגבוהה מצד העובדים, כיחידים וכצוותים, לעשייה חברתית משותפת בדרכים מגוונות. העובדים היו שותפים מלאים בבחירת הנושאים שעליהם מבוססת התוכנית הייחודית שפיתחנו ביניהם- קידום נערות ונשים ואחריות ישראלית שתואמת את היותנו חברה ישראלית ציונית", אמרה חן פרדר, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-NSO.

ALIBABA: הקימו גינות טיפוליות לנוער בסיכון ומשפחות מטופלות

במסגרת הפעילות הקימו גינות טיפוליות לנוער בסיכון ומשפחות מטופלות רווחה 50 עובדי מרכז הפיתוח של עליבאבא לקחו חלק בפעילות ערכית: הקמת גינות טיפוליות לנוער בסיכון ומשפחות מטופלות רווחה והקמת גינת משחקים חינוכית לילדים בסיכון בראשון לציון. ליהי צלניק מנהלת מרכז הפיתוח של עליבאבא בישראל: ''אנחנו בעליבאבא מאמינים בתרומה לחברה כחלק אינטגרטיבי מהחזון שלנו והערכים שלנו. בהתאם לזה כל אחד מאיתנו עוסק בהתנדבות במהלך השנה. המטרה שלנו היא להיות גורם שמאפשר צמיחה והתפתחות ולכן ההתנדבות ב-OneDay כל כך מתאימה לנו.''

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully