וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשים בנטפליקס? חמישה טיפים שאתם חייבים להכיר

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 9:30

שירות הסטרימינג נטפליקס מתעדכן בצורה תכופה, ומאז שהושק עבר מהפך של ממש. השירות מציע עשרות תכנים בעברית, ותמיכה מלאה בכתוביות בעברית. אספנו חמישה טיפים שאתם חייבים להכיר וישדרגו לכם את החוויה בשירות

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
משתמשי נטפליקס? הטיפים שאתם חייבים להכיר/ShutterStock

שירות הסטרימינג הפופולרי נטפליקס נחת בישראל לפני כמעט שלוש שנים וזכה כבר להתאמה לשפה העברית, כך שרוב ספריית התוכן העצומה הזמינה לקהל הישראלי, כוללת שמות בעברית וכן כתוביות מלאות. נטפליקס ממשיכה לשתף כי היא שוקדת המון בחודשים האחרונים להביא את חוויית הצפייה הטובה ביותר למשתמשים, אולם כל זה מתגמד לאור הנתונים שמציגה בהשוואה לשירות המתחרה מבית דיסני. היא אמנם עדיין מדווחת על משתמשים חדשים, אך בקצב נמוך יותר מאי פעם. בישראל השינוי עדיין לא מורגש, אלא להיפך, יותר ויותר ישראלים מצטרפים לשירות והוא לאט לאט מקבע את מעמדו כמוצר חובה בכל בית. אז אחרי שהשיקה אינספור פיצ'רים חדשים, הבאנו לכם חמישה טיפים חיוניים שישדרגו את חוויית הצפייה שלכם בשירות ויהפכו אותה למהנה יותר וטובה יותר.

סננו את התכנים בצורה חכמה: השתמשו בקודים הסודיים

בממשק של נטפליקס ניתן למצוא תכנים לפי קטגוריות כלליות למדי, אולם אם אתם רוצים לגלות סרט שטרם הכרתם מקטגוריה ספציפית, האתר הבא יעזור לכם לאתר אותו. כאמור, בעבר דיווחנו על אתר דומה, אולם מאז רשימת התכנים רק גדלה ועמה גם רשימת הקטגוריות שגדלה וכעת ניתן למצוא יותר תכנים בקלות. תהליך מציאת הקטגוריות פשוט למדי: כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר המרכז את כל הקודים הסודיים, ללחוץ על הקטגוריה שתרצו והיא תפתח באופן אוטומטי בנטפליקס. שימו לב שיש קטגוריות מועטות שלא רלוונטיות לישראל, ולכן ייתכן שברגע שתלחצו על הקטגוריה, תקבלו הודעה שאין תכנים זמינים. בנוסף, חשוב להדגיש כי הקודים יפעלו רק עבור הצופים במחשב, שכן לא ניתן להזין לינקים או כתובות אתר באפליקציה של נטפליקס לטלוויזיה.

שלא תתקעו בלי תכנים: פיצ'ר ההורדות החכמות

נטפליקס השיקה את אחד מהפיצ'רים הטובים ביותר בפלטפורמה. פיצ'ר ימחק את הפרק שהורדתם למכשיר לאחר שצפיתם בו, ויוריד באופן אוטומטי את הפרק הבא. לדוגמה, ברגע שתסיימו לצפות בפרק האחרון של העונה הראשונה, הפרק הראשון של העונה השניה ירד לסמארטפון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאפליקציה, ללחוץ על כל סדרה שתרצו להוריד ושם תמצאו לצד כל פרק את כפתור ההורדה. לחיצה עליו תוריד את הפרק למכשירכם. במידה ותרצו לבטל את התכונה, היכנסו למסך ההורדות, לחצו על כפתור העריכה, וכבו את האפשרות.

עוד בוואלה!

שלב אחר שלב: כך נעצרו הפושעים במבצע הגדול בעולם

לכתבה המלאה
נטפליקס הורדות חכמות. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
פיצ'ר ההורדות החכמות בנטפליקס/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

מהירות חיבור איטית? כך עדיין תוכלו לצפות בנטפליקס ללא בעיה

חיבור איטי לאינטרנט זו בעיה גדולה, בעיקר בעת צפייה במחשבים ניידים וסמארטפונים הנמצאים במיקום יחסית רחוק מהראוטר. החיבור האיטי משפיע על הזרמת התוכן אל המחשב שלכם ויכול לגרום לתקיעות של הסרט או הסדרה בה אתם צופים. למזלנו, בנטפליקס יש אפשרות לבחור בעצמנו את איכות השידור. כמו כן, במידה ומהירות החיבור לרשת נמוכה, עדיין תוכלו לצפות באיכות גבוהה, אך הצפייה עלולה להיות פחות חלקה. בווינדוס, לחצו על הכפתורים control + shift+ alt + s, או במק cmd+shift+s, ולאחר מכן, בחלונית הקטנה שנפתחה, תוכלו להגדיר את איכות השידור, לרבות שליטה גם על איכות השמע. ככל שהמספר יהיה נמוך יותר, כך איכות הזרמת התוכן תהיה נמוכה יותר ומאידך, כך גם היא תהיה חלקה יותר במקרה שבו האינטרנט איטי.

מהירות אינטרנט בנטפליקס. צילום מסך, צילום מסך
למרות החיבור האיטי, כך תוכלו לצפות בסדרות ללא תקיעות אבל באיכות נמוכה יותר/צילום מסך, צילום מסך

נסו את התכונות של נטפליקס לפני כולם

תהליך ההרשמה לתוכנית הנסיינים של נטפליקס היא פשוטה למדי. חשוב לציין שלאחר ההרשמה, תקבלו גרסת בטא של אתר החברה שישתנה לא מעט ולעיתים תכופות. לא פעם דיווחו משתמשים שמדובר בשינוי שגורע מהחוויה, אך זו בסופו של דבר מטרתה של נטפליקס בהפעלת תוכנית הנסיינים היא לבדוק את הפיצ'רים החדשים ולקבל פידבקים באם הם חיוביים או שליליים. על מנת להירשם לתוכנית, היכנסו לאתר של החברה ולאחר מכן לחצו על החשבון שלכם בחלקו העליון של המסך מצדו הימני. משם לחצו על "השתתפות בבדיקות" ולאחר מכן תילקחו למסך שיאפשר לכם לקבל את העדכונים החדשים לפני כולם.

את התכונות החדשות תוכלו לקבל גם למכשיר האנדרואיד שלכם על ידי הרשמה לתוכנית הבטא דרך גוגל. כדי להירשם היכנסו לאתר הנסיינים של נטפליקס בחנות האפליקציות של גוגל, לחצו כאן, ולאחר מכן עדכנו את האפליקציה מהחנות לגרסת הבטא האחרונה. כל התכנים יישארו זהים אך כאמור, תוכלו ליהנות מהתכונות החדשות לפני כולם.

תכנית הבטא של נטפליקס. צילום מסך, צילום מסך
כמה לחיצות וגם אתם תוכלו לנסות את התכונות החדשות בנטפליקס לפני כולם/צילום מסך, צילום מסך

כך תוכלו לראות תוכניות עם חברים גם כשהם לא לידכם

לעיתים קרובות, צפייה בנטפליקס יכולה להיות מהנה יותר כשהיא יחד עם חברים ובכלל, לא פעם נתקלנו בסיטואציה בו בן או בת הזוג רחוקים ולא יכולים להמשיך לצפות יחדיו בסדרות. במשך השנים, הוקמו לא מעט אתרי צפייה משותפת כמו אתר watch2gether, המאפשר למשתמשים לצפות יחד בסרטונים מיוטיוב ותוך כדי לדבר אחד עם השני בצ'אט המובנה. אבל מה עם נטפליקס? ובכן, מתברר שגם לשירות הסטרימינג יש אתר כזה והוא עובד לא רע בכלל. אתר Rabbit מאפשר לגולשים לפתוח חדר צ'אט עם חברים בקלות ושם תוכלו לפתוח גם כרטיסיה שתהיה משותפת לכל האנשים בשיחה - גם כזו של נטפליקס. כך, גם ממרחק גדול, עדיין תוכלו לראות את הסדרות והסרטים האהובים עליכם עם חברים.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully