וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שהדרך בה אתם מקלידים בטלפון מעידה על האישיות שלכם

31.8.2021 / 0:04

מחזיקים את הנייד בשתי ידיים כשאתם מקלידים? אתם מסמסים עם האגודל של היד שמחזיקה או עם האצבע של היד השנייה? מומחית לשפת גוף מסבירה: כך אופן החזקת הנייד והדרך שבה אתם מקלידים מעידה על האישיות שלכם

איך אתם מחזיקים את הטלפון שלכם בזמן שאתם שולחים הודעות או מתכתבים? מסתבר שזה מעיד הרבה מאוד עליכם ועל האופי שלכם. ככה לפחות טוענת הילי מארשל, מומחית לשפת גוף, שיצרה עבור הדיילי מייל רשימה של הדרכים הנפוצות ביותר להחזקת הנייד בזמן ההקלדה ואילו סוגי אנשים משתמשים בהן.

אלה המסקנות שלה -

1. האסרטיביים: אלו שמחזיקים את הטלפון בשתי הידיים ומקלידים עם שני האגודלים

אלו שמקלידים עם שני האגודלים הם אנשים שאין להם הרבה זמן לבזבז, לפי הילי. מדובר באנשים תחרותיים עם עבודה תובענית שמסוגלים לעשות כמה דברים במקביל. הם גם מציגים אלמנטים של סתגלנות ואסרטיביות ויש להם רמה גבוהה של אנרגיה.

2. הממושמעים: אלו שמחזיקים את הטלפון עם שתי הידיים ומשתמשים באגודל אחת

אלו שמשתמשים בשתי ידיים ואגודל אחת הם בדרך כלל אנשים זהירים, ממושמעים, אינטואטיביים ושיטתיים בגישה שלהם לחיים. הם שמים לב לפרטים הקטנים. הם נבונים ואמינים. הם אנשי שיחה טובים, יודעים להקשיב ומסתכלים מתחת לפני השטח כדי לתת עצות פרקטיות.

אישה מקלידה בטלפון הנייד. Giphy
איך אתם מקלידים?/Giphy

3. הבטוחים: אלו שמחזיקים את הטלפון עם יד אחת ומתמרנים עם האגודל של אותה יד

אלו שמחזיקים את הטלפון בצורה הזו הם אנשים עם הרבה מאוד ביטחון עצמי, קלילים ושמחים. על פי הילי, מדובר באנשים שלוקחים סיכונים באופן יותר תדיר. הם אנרגטיים וקצת פזיזים לפעמים, אבל אנשים שכיף להיות בסביבתם. יש להם נטייה להיחפז לדברים בלי לשים לב לפעמים לפרטים וזה יכול לגרום להם לצרות.

לא משנה איך אתם מחזיקים את הטלפון - אל תשכחו להרים את הראש מדי פעם

אישה נופלת למזרקה עם הראש בנייד/יוטיוב

4. מחפשי תשומת לב: אלו שמחזיקים את הטלפון באופן מאוזן

האנשים הללו ממש מחפשים תשומת לב. יש להם חשיבות עצמית גבוהה ונטייה להסתובב באותו מקום בתקווה שאנשים אחרים ייצרו אינטראקציה עמם.

5. היצירתיים: אלו שאוחזים בטלפון עם יד אחת ומשתמשים באצבע של היד השנייה להקליד

הסוג הזה של החזקת הנייד וההקלדה מאפיינת בעיקר את הדור הישן, אלו שהאגודל שלהם לא ממש זריזה יותר. מדובר באנשים עם ניסיון וחוכמה ושלא פועלים בחיפזון. הם חכמים, אינטואטיביים, אבל לא דוחפים קדימה. האופן שבו הם מקלידים מעיד גם על אקטיביות, יצירתיות ודחייה של אנשים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully