וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: מפעלי ייצור של אייפונים נפגעו בשטפונות

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 13:54

יביא לעיכוב בהשקה של האייפון הבא? מזג האוויר החריג במדינה פגע במפעל הייצור הגדול ביותר בעולם. מנכ"ל אפל: "מחשבותינו עם כל מי שהושפע מהשיטפונות במחוז הנאן"

שטפונות בסין

בווידאו: הצפות בתחנת רכבת במרכז סין/טוויטר

השטפונות החמורים במרכז סין, פגעו גם בשלושה מפעלי ייצור מרכזיים של פוקסקון בעיר ז'נגז'ו שבמחוז הנאן - האחראים לייצור של כמחצית ממכשירי האייפון, ומרכז הייצור הגדול ביותר בעולם של הטלפונים מבית אפל.

המים שחדרו למפעלים, גרמו להפסקות חשמל ולפגיעה בייצור. פוקסקון הודיעה כי הפעילה נוהלי חירום למקרי שיטפון, אבל לא נגרם נזק ישיר למפעלים כתוצאה מהשטפונות.

על אף ששיטפון זה אף פעם לא כיף, התזמון הוא לא מוצלח עבור אפל - מדובר בתקופה בשנה בה בדיוק מיוצרות המאסות של הדגמים החדשים המוכרזים בדרך כלל בסביבות ספטמבר, כאשר הייצור לרוב נכנס להילוך גבוה בדיוק בתקופה זו של השנה, מתחילת חודש יולי.

מפעל פוקסקון בסין. AP
עובדים במפעל פוקסקון/AP

טים קוק, מנכ"ל אפל, הוציא הודעה בעניין ב-Weibo, המקבילה הסינית לטוויטר, בה נאמר: "מחשבותינו עם כל מי שהושפע מהשיטפונות במחוז הנאן, ולאנשי כוחות ההצלה המסייעים להביא אנשים למקום מבטחים". קוק אף אמר שאפל תתרום כספים למימון הוצאות השיקום. חברות טכנולוגיה נוספות כמו טנסנט, עליבבה ומפעילת טיקטוק בייטדאנס, הודיעו אף הן כי יתרמו פיננסית למאמצי השיקום.

הרשויות במחוז הנאן הודיעו אמש (רביעי) כי לפחות 25 אנשים נהרגו, וחייהם של יותר מ-1.2 מיליון איש נפגעו כתוצאה מהשטפונות, שהחלו כגשמים כבדים בשבת האחרונה. פוסטים במדיה החברתית וכלי תקשורת מקומיים הראו אנשים תקועים בתוך קרונות רכבת תחתית כשמים מגיעים עד למותניהם, וכלי רכב ששקעו לחלוטין מתחת למים. רכבות וטיסות בוטלו, לצד מקטעים שלמים בכבישים מהירים שנסגרו בשל הצפות.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

ארבעה אייפונים חדשים

דניאל איבס (Daniel Ives), אנליסט בחברת וודבוש סקיוריטיס, פרסם בחודש האחרון תחזית לפיה אפל תקיים את האירוע השנתי שלה להכרזת סדרת האייפון 13 בשבוע השלישי של ספטמבר. איבס לא סיפק תאריך מדויק, אך אפל בדרך כלל עורכת את אירועי ההכרזה שלה ביום שלישי, מה שאומר שהוא עשוי להתקיים ב-14 בספטמבר.

לפי פרסומים קודמים ברשת, אנחנו לא צפויים לראות שינויים מרחיקי לכת, פרט לדבר אחד מהותי - הקטנה של המגרעת, שנמצאת בראש המכשירים של החברה מאז האייפון X, שיצא בספטמבר 2017, לצד האייפון 8. כמו כן, נראה כי אפל תגדיל את השטח שיתפוס מערך הצילום - כולל הגדלה החיישנים עצמם.

אייפון 12. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 12/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כמו כן, לפי דיווח של מארק גורמן (Mark Gurman) מבלומברג, הדור הבא של מכשיר הדגל של אפל יגיע עם תצוגת Always-On, שתאפשר לצפות בהתראות ובשעה מבלי להפעיל את המסך.

מדובר בטכנולוגיה שקיימת כבר ב-Apple Watch, השעונים החכמים של החברה, ואף במכשירי אנדרואיד רבים כבר מספר שנים. עם תצוגת Always-On ניתן להתעדכן בשעה או בהתראות, מבלי ללחוץ על המסך. כדי לשמור על חיי סוללה ארוכים, המסך עובר למצב של בהירות נמוכה עד "שתעירו" אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully