וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנפל: הסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג התפוצץ

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 15:52

העשן שעלה מה-Samsung Galaxy Z Fold 3 הזכיר לרבים את הפיאסקו של ה-Galaxy Note 7, אולם עד כה נראה שמדובר בתקרית בודדה של מכשיר שהתפוצץ לאחר שנפל מאופניים, בכל מקרה - סמסונג בודקת את המכשיר שהתפוצץ

הצצה ראשונה לסמארטפונים החדשים של סמסונג/ינון בן שושן

על פי הדיווחים, מכשיר ה- Samsung Galaxy Z Fold 3 נמכר היטב והוא עובד טוב יותר מכפי שרבים ציפו, אבל ייתכן שהסמארטפון המתקפל החדש לוהט מדי. ככה לפחת נראה מסרטון שהעלה לרשת צ'אד כריסטיאן, המלמד אנשים כיצד לסחור במניות, באופציות ובקריפטו. כריסטיאן סיפר שהוא התכונן לארוז את המכשיר כדי לשלוח אותו חזרה לתיקון בסמסונג לאחר שהוא נפל מהאופניים שלו והמסך התנפץ.

אבל בזמן שהוא ארז אותו - המכשיר התפוצץ ועשן החל לצאת ממנו, כשלמרבה המזל כריסטיאן לא נפגע. עד כה נראה שמדובר באירוע מבודד אם כי כריסטיאן העלה שאלה היפותטית מפחידה: "אתם יכול לדמיין מה היה קורה אם זה היה מתפוצץ בזמן המשלוח?"

ככה זה נראה

תקרית הפיצוץ הזו גרמה לרבים להזכר בבעיות שהיו לסמסונג עם מכשיר קודם - Galaxy Note 7 - אחד מהכישלונות הגדולים של עולם המובייל בעשורים האחרונים וללא ספק אחד המשברים הגדולים שפקדו את סמסונג בשנים האחרונות. הסמארטפון שזכה לשבחים מקיר לקיר בחודש הראשון להשקתו נמכר במהירות ואז החלו הדיווחים מארה"ב ומהמזרח על כך שהמכשירים פולטים עשן ולבסוף מתפוצצים.

הבהלה שהמכשיר יצר הפכה אותו למוקצה במטוסים ברחבי העולם, וסמסונג נאלצה לנקוט בצעדים אגרסיביים למדי - משליחת אריזות חסינות לאש ללקוחות, כדי שיחזירו את הנוט 7, ועד השבתה מרחוק על ידי עדכון תוכנה קטלני. לפי הערכות, בסמסונג מכרו עד אז 2.5 מיליון מכשירי Note 7 ומעבר לצניחת המניה, החברה הפסידה גם 5 מיליארד דולרים ברווחיות שלה בגלל המשבר.

עם זאת, יש לציין כי הפיצוץ של ה- Galaxy Fold 3 הוא עדיין מקרה בודד ובעל המכשיר עצמו אף ציין כי הוא אינו "חושד שמדובר בבעיה מסוג Note 7". "הטלפון הזה (שבדיוק חזרתי ממרכז תיקונים של סמסונג, שם אמרו לשלוח אותו בדואר להחלפה) נפל מהאופניים שלי לפני שבוע בערך. אני בטוח שהפגיעה בנפילה היא שגרמה לתקלה", הוא כתב. על פי הדיווח של phonearena.com, סמסונג הקצתה צוות מיוחד שייטפל במקרה של כריסטיאן ושלחה לו קופסה מיוחדת להחזרת ה- Galaxy Z Fold 3 השרוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully