וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה חדשה מציגה את האיירפודס פרו 2

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 12:40

עוד שינוי עיצובי בדרך? כשבוע לאחר ההכרזה של אפל על האיירפודס 3, הדלפה חדשה ברשת חושפת לכאורה את הדור השני של אוזניות הפרימיום האלחוטיות שלה. הנה השינויים שאנחנו עשויים לפגוש

איירפודס פרו 2. MacRumors,
איירפודס פרו 2/MacRumors

הדלפה חדשה שפורסמה באתר MacRumors מציגה לכאורה תמונות ראשונות מהדור הבא של אוזניות האיירפודס פרו של אפל. אוזנוית הפרימיום החדשות צפויות להגיע בעיצוב דומה לגרסה הנוכחית, אך עם שינויים במארז הטעינה.

לפי הצילומים, שמקורם במדליף לא מוכר בשם "Xerxes" שטוען שקיבל את המידע ממקור פנימי באפל, מארז הטעינה יגיע עם שני רמקולים זעירים בחלקו התחתון שיסייעו למשתמשים לאתר האוזניות באמצעות צליל במקרה של אובדן. ב-MacRumors מציינים כי האפשרות החדשה תגיע בעדכון iOS 16.

איירפודס פרו 2. MacRumors,
שני רמקולים זעירים ושקע לקשירת רצועת נשיאה/MacRumors

לצד זה, בצידו של של מארז האוזניות נראה כי אפל תוסיף שקע לקשירת רצועת נשיאה (טרנד ישן שאולי יחזור לחיינו בדמות אביזרים נלווים שאפל תמכור בנפרד). עם זאת, ההדלפות סותרות את הדיווח של מארק גורמן מבלומברג שטען כי הדור השני של האיירפודס פרו יגיעו עם "גדם" קצר עוד יותר (הרגל הקטנה שבולטת מחוץ לאוזניים).

כזכור, אחרי יותר משנה של הדלפות ושמועות, אפל הכריזה בשבוע שעבר על הדור השלישי של גרסת הבסיס של האיירפודס. הדור החדש מגיע בעיצוב חדש לחלוטין - עם אלמנטים של גרסת הפרו. בנוסף, אפל שילבה אפל את שבב ה-H1, שנמצא גם בדגמי האיירפודס פרו והאיירפודס מקס, ומבטיחה שיפור באיכות השמע עם תכונת השמע המרחבי (Spatial Audio) המדמה תחושת סאונד קולנועי.

  • עוד באותו נושא:
  • איירפודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully