וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה חושפת: זה השעון החכם של פייסבוק

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 15:10

לפי תמונה שאותרה במשקפיים החכמים של הרשת החברתית, נראה כי החברה צפויה להשיק במהלך השנה הבאה גם שעון חכם. המטרה, כך נראה, להתחרות באפל ווטש

Meta Watch. בלומברג,
Meta Watch/בלומברג

פייסבוק (אה, סליחה, מטא), עובדת בימים אלה על פיתוח של שעון חכם - כך על פי דיווח באתר בלומברג. התמונה שפורסמה בסוכנות הידיעות אותרה בתוך האפליקציה של החברה למשקפים החכמים החדשים שלה, Ray-Ban Stories.

השעון של מטא (שוב, פייסבוק לשעבר), שיושק על פי הערכות במהלך 2022, מציג עיצוב מרובע עם פינות מעוגלות, בדומה לשעון החכם של אפל. בנוסף, הוא מגיע עם פרט יוצא דופן - מצלמה קדמית שנמצאת בתוך מגרעת - בדומה למה שאנחנו מכירים מעולם הסמארטפונים.

לדברי גורם בחברה, מטא עובדת על שלושה דורות של השעון שמכוונים לשלושה חלונות זמן שונים. כמו כן, העובדה שהמוצר זוהה בתוך האפליקציה של המשקפיים החכמים של החברה, מעיד על כך שהתוכנה תהיה נפרדת ממערכות ההפעלה של גוגל ואפל. עם זאת, ייתכן שהמכשיר שמופיע בתמונה הוא לא הגרסה הסופית שתגיע בסופו של דבר לחנויות.

Facebook Meta. Chesnot, GettyImages
מטא (המיתוג החדש של פייסבוק)/GettyImages, Chesnot

פייסבוק כבר נכנסה לעולם החומרה עם משקפי VR עצמאיים - ה-Oculus Quest, לצד סדרת Portal (פורטל) - מכשירי וידאו-צ'ט ביתיים שנשענים על הפעלה הקולית ומסכים. כאמור, לאחרונה השיקה החברה משקפיים חכמים - ועשתה צעד ראשון בעולם המוצרים הלבישים.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully