וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גוגל ויתרה על הטלפון המתקפל?

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 12:56

מומחה לשרשראות אספקה של מסכים טוען כי פיקסל עם מסך גמיש שהיה אמור להיות מוכרז עם טלפוני פיקסל 6, בוטל או נדחה. אם גוגל עובדת על סמארטפון מתקפל לא נראה אותו לפני 2022

הדמיה: פיקסל מתקפל. Waqar Khan,
הדמיה: פיקסל מתקפל/Waqar Khan

אחד הדברים שציפינו או קיווינו לראות בהכרזה של הפיקסל 6 ולא קיבלנו, היה ה-Pixel Fold, גירסה מתקפלת עם מסך גמיש של הפיקסל. עכשיו יש שמועות שהמוצר פשוט בוטל. רוס יאנג, מחברת יועצים לשרשראות אספקה למסכים (זה ממש שמה), טוען שלפי ביטול הזמנות חלקים שהיו נדרשים עבור פיקסל מתקפל, אין צפי לצאת המכשיר לפחות לפני 2022.

על פניו, ככל הנראה, גוגל סבורה שהטלפון שלה לא מספיק טוב כדי להתחרות מול ה-גלקסי Z פולד של סמסונג, שהוא כבר בדור שלישי והוא בסך הכל מכשיר מוצלח ובשל יחסית, הזוכה להצלחה.

כזכור, גוגל הכריזה לפני מספר שבועות על טלפוני הפיקסל 6, הכוללים את מעבד הטנסור החדש מבית גוגל עצמה, שהציג כבר יכולות די מדהימות בבינה מלאכותית: תרגום חי לחלוטין ב-48 שפות, המשולב גם בשורה של אפליקציות מסרים מיידיים להקלדה, וגם תרגום סימולטני קולי מלא משפה לשפה, והכל נעשה מקומית, ללא צורך בחיבור לרשת.

Pixel Fold. LetsGoDigital,
Pixel Fold/LetsGoDigital

היכולות האלה גם קיימות בהכתבה מהירה וטובה יותר, עם הבנת הקשר. לכן, די ברור מדוע אוהדי אנדרואיד ציפו לטלפון שישלב את שבב הטנסור החדש ומסך גמיש גדול בתצורה מתקפלת.

יחד עם זאת, עוד לא אבדה תקוותנו: בקרוב עתידה גוגל להכריז על אנדרואיד 12L , גירסה המיועדת לטאבלטים ומכשירים בעלי מסך גדול. לא מן הנמנע, שאולי הפיקסל המתקפל, שנטען כעת שבוטל - יצוץ שם.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully