וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות גוגל: אינטל לעובדים - חיסון או פיטורים

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 14:30

לפני שבוע בדיוק הודיעה ענקית הטכנולוגיה לעובדיה על האולטימטום, וכעת גם אינטל נכנסת לרשימת החברות המתנות את המשך העבודה בשורותיהן בהתחסנות נגד נגיף הקורונה

אינטל. AP
אינטל/AP

חברת אינטל הודיעה לעובדיה כי עד ארבעה בינואר ידרשו להתחסן נגד COVID-19 או להגיש פטור מחיסון, אחרת - ייאלצו לצאת לחופשה ללא תשלום, ולאחריה יפוטרו, כך לפי סוכנות הידיעות AP.

בהודעה שהגיעה לידי סוכנות הידיעות ופורסמה ב-The Verge, סמנכ"לית משאבי האנוש של אינטל, כריסטי פמביאנצ'י, אמרה כי עובדים לא מחוסנים יצטרכו לבקש פטור או לעבור בדיקות שבועיות, גם אם הם עובדים מהבית. עוד נמסר לעובדים כי החברה תבדוק פטורים על בסיס רפואי ודתי עד ה-15 במרץ, 2022.

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל. GettyImages
אינטל הולכת בעקבות גוגל. האם ענקיות נוספות יצטרפו?/GettyImages

המועד האחרון לחיסון נקבע ע"י אינטל כבר בחודש שעבר, אך בזמנו החברה לא ציינה מה יקרה לעובדים שלא יתחסנו או לא יספקו פטור. כעת עובדי החברה מבינים שגורלם זהה לזה של עובדי גוגל, שהתבשרו בשבוע שעבר גם כן כי ייאלצו לצאת לחופשה ללא תשלום אם לא יעמדו בדרישות הנ"ל.

בתי המשפט הפדרליים עדיין מתלבטים אם מנדט החיסונים של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, לפיו חברות המעסיקות למעלה מ-100 עובדים צריכות להתנות כניסה למקום העבודה בחיסון או בבדיקת קורונה קבועה - הוא חוקתי. הדרישה הזו של אינטל מעובדיה נועדה ליישר קו עם ממשל ביידן, למרות ההנחיה המוטלת בספק.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully