וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לכרטיס ה-SIM? זה מה שאפל מתכננת

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 10:40

על פי דיווח חדש, דגמי האייפון שיוכרזו בשנת 2023 צפויים לתמוך ב-eSIM בלבד - שבב חכם המוטמע בתוך המכשיר בזמן הייצור. אז איך תוכלו לעבור בין חברות סלולר? כך זה יעבוד

אייפון 13 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 13 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לעבור בין חברות הסלולר בלי לחכות לכרטיס SIM: על פי דיווח מבלוג הטכנולוגיה הברזילאי Blog do iPhone, האייפון 15 - שיוכרז בשנת 2023 - לא יתמוך בכרטיס הפלסטיק הפצפון שנכנס ל"מגירה" בצד הסמארטפון, אלא ב-eSIM.

eSIM הוא אותו שבב קטן, חכם ומוצפן שאתם מכירים מכרטיס ה-SIM הרגיל שלכם, ונדד למעשה אל תוך המכשיר. הכרטיסון הזעיר, שנועד לאחסן את ה-"זהות הסלולרית" של המשתמש, מוטמע בגוף המכשיר בזמן ייצורו ולא ניתן לשליפה. ההפעלה מתבצעת באמצעות אפליקציה ייעודית של חברות הסלולר, או על ידי סריקה של קוד QR.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

כרטיס SIM. ShutterStock
כרטיס SIM - הסוף?/ShutterStock

ובזמן שבישראל גוררים רגליים, במספר מדינות ברחבי העולם עושים שימוש נרחב ב-eSIM, מה שגם מאפשר ללקוחות לעבור במהירות בין חברות הסלולר - ללא צורך בהמתנה לכרטיס פיזי. כמו כן, המעבר ל-eSIM מאפשר לרכוש חבילת תקשורת בחו"ל כבר מהארץ.

הדיווח הנוכחי מגיע על רקע פרסום אחר לפיו סדרת האייפון 14, שתושק בשנה הבאה, תגיע ללא שקע טעינה (Lightning). המכשירים צפויים לתמוך בטעינה באמצעות Magsafe, טכנולוגיית טעינה אלחוטית המשולבת בהצמדה מגנטית חזקה שקיימת עוד מסדרת האייפון 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully