וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסקרן: פרטים חדשים על השעון החכם של מטא

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 11:32

מסמכי פטנט חושפים את התוכניות של ענקית הטכנולוגיה לפיתוח המוצר הלביש הבא שלה - שיגיע עם חידוש מאוד מסקרן שטרם פגשנו בקטגוריה. זה מה שידוע בינתיים

השעון החכם של פייסבוק. LetsGoDigital,
השעון החכם של פייסבוק/LetsGoDigital

השעון החכם של מטא (פייסבוק לשעבר), שיושק על פי הערכות במהלך 2022, צפוי לשלב שדרוג מעניין שטרם הכרנו. על פי דיווח באתר LetsGoDigital, המבוסס על מסמכי פטנט של ענקית הטכנולוגיה, השעון צפוי להגיע עם מצלמה הניתנת להסרה ועדשות מתחלפות.

על פי המסמכים שפורסמו, החברה בוחנת שני עיצובים אפשריים: שעון מרובע עם פינות מעוגלות, בדומה לשעון החכם של אפל, כאשר הגרסה השנייה מציגה את המראה הקלאסי והמוכר עם מסך עגול. כמו כן, השעון ישלב מצלמה קדמית שנמצאת בתוך מגרעת - בדומה למה שאנחנו מכירים מעולם הסמארטפונים.

השעון החכם של מטא. LetsGoDigital,
מתפרק: השעון החכם של מטא/LetsGoDigital

עם זאת, יש כאן פרט יוצא דופן: השעון שלא מטא צפוי לשלב שלוש עדשות שונות - זווית רחבה, טלפוטו וזום, וכדי להחליף עדשה תצטרכו לסובב את המסך (בגרסה העגולה), או לנתק אותו - ולהרכיב מחדש (בגרסה המרובעת). זה נשמע מסובך, אך בפועל נראה כי מדובר בפיתרון מעניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מסמכי הפטנט של מטא. LetsGoDigital,
מסמכי הפטנט של מטא/LetsGoDigital

כזכור, פייסבוק כבר נכנסה לעולם החומרה עם משקפי VR עצמאיים - ה-Oculus Quest, לצד סדרת Portal (פורטל) - מכשירי וידאו-צ'ט ביתיים שנשענים על הפעלה הקולית ומסכים. בנוסף, לאחרונה השיקה החברה משקפיים חכמים - ועשתה צעד ראשון בעולם המוצרים הלבישים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully