וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

realme GT Neo2: כמעט מכשיר דגל עם עודף מ-2,000 שקלים

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 13:06

הסמארטפון החדש של היצרנית הסינית מציג ביצועים טובים וטעינה מהירה - מ-0% ל-100% בכ-40 דקות. עם זאת, בשביל לשמור על תג מחיר נמוך הוא כולל כמה פשרות, כמו שימוש בולט בפלסטיק | הסקירה המלאה

realme GT NEO 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
realme GT neo2/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

היצרנית הסינית realme, מותג השייך לתאגיד הסמארטפונים הסיני BBK, שאחראי לעוד כמה מותגים בעלי שם כמו OPPO ו-OnePlus, ממשיכה לשחרר סמארטפונים בקצב מסחרר, כאשר האחרון שמגיע לישראל הוא ה-realme GT Neo2 - סאמרטפון חדש המציע מפרט די דומה לדגם ה-realme GT (גם אותו בדקנו). עם ההשקה בישראל קיבלנו אותו לסקירה - וחזרנו עם כמה מסקנות.

עיצוב

ה-realme GT neo2 מגיע עם בגודל סטנדרטי של 6.62 אינץ'. בצד שמאל של מסך, בתוך חור קטן, ממקומת מצלמת הסלפי. אני קיבלתי את הגרסה בעלת הצבע המעט משעמם - כחול/תכלת, אבל ניתן למצוא את המכשיר גם בצבעים ירוק או שחור.

כמו רוב המכשירים בשוק הסמארטפונים, המכשיר הוא בעל גוף מעוגל עם מראה פרימיום, דקיק ומאוד נוח לאחוז בו. אולם, ברגע שתאחזו בו תרגישו שזה לא מכשיר דגל בגלל השימוש בפלסטיק - שצובר לא מעט טביעות אצבע.

המשקל שלו עומד על 199 גרם, זה סביר והוא לא מרגיש כבד, בעוד שהעובי עומד על 9 מ"מ. הזכוכית עצמה מעט מיושנת במיגון שלה - גורילה גלאס 5. בתחתית נמצא שקע USB-C לצד הרמקול הבודד ומגירת ה-SIM.

realme GT neo2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
עשוי פלסטיק שנראה פרימיום/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מסך וביצועים

התצוגה של ה-realme GT neo2 מגיעה עם פאנל AMOLED, ברזולוציית +Full HD ותמיכה בקצב רענון של 120 הרץ, כולל בהירות מירבית גבוהה של עד 1300 ניט (nits). על הנייר זה נשמע מפרט די מרשים, אבל בפועל לא תקבלו כאן את העומק והגוונים העשירים שיש במכשירי דגל.

עם זאת, הצבעים נראים מצוין וייתכן שלא תבחינו בהבדל, גם אם תשמשו במכשיר בשמש ישירה. בהגדרות תוכלו לבחור בין מצבים שונים של טמפרטורות צבע או פרופילים שידגישו את הצבעים בתצוגה בצורה אחרת - מוחשי, עדין או בהיר.

בצד הביצועים אפשר למצוא כאן את המעבד Snapdragon 870 5G של קוואלקום, לצד 12 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM) ומערכת קירור Vapour Cooling Plus בפלדת אלחלד העוזרת לייעל את מבנה פיזור החום של המכשיר. וכן, במבחן השימוש שלנו לא חשנו בחימום יתר.

על אף הפשרה במעבד, קשה לאתגר את ה-GT neo2. לאורך זמן השימוש כל הפעולות עברו בצורה חלקה וללא איטיות, באגים או גמגומי. זה אומר שאם אתם מאלה ששורפים שעות ברשתות החברתיות, או אפילו סתם גיימרים חובבים, תקבלו כאן בדיוק את מה שאתם מחפשים.

realme GT neo2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-realme GT neo2 מגיעה עם פאנל AMOLED/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מערכת הפעלה וסוללה

הסמארטפון החדש של רילמי, כמו אחיו הגדול, מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 11 ועל גביה גרסת המעטפת של רילמי - Realme UI 2.0, שפחות מזכירה את ColorOS של OPPO, ויותר את OxygenOS של OnePlus. בפועל, הממשק די נקי, נוח לשימוש ולא עמוס מדי - נושא שרוב היצרניות נופלות בו.

ה-realme GT neo2 מגיע עם סוללה ענקית בקיבולת של 5,000 מיליאמפר-שעה, שתומכת בטעינה מהירה בהספק של 65 וואט בטכנולוגיית Super Dart. אפשר למצוא כאן, לדברי החברה, גם ניהול סוללה חכם, שיספק 33 שעות זמן שיחה, 24 שעות צפייה בווידאו ו-88 שעות נגינת מוזיקה.

טעינה מהירה. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
טעינה סופר-מהירה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

המטען שמגיע באריזה ענק וכבד, אך סיפק תוצאות די מרשימות. על הנייר (בתנאי מעבדה) מבטיחה רילמי טעינה מלאה (מ-0% ל-100%) ב-36 דקות בלבד. לא מדובר במהירות בנתון שיא, שכן קיימים כבר בשוק מכשירים המספקים טעינה מלאה ב-17 דקות בלבד.

בפועל, הצלחנו לטעון את הסוללה של המכשיר מ-3% ל-100% בכ-40 דקות. וחשוב לציין: זו תוצאה נהדרת, וקצב הטעינה של המכשיר תלוי בשורה ארוכה של גורמים.

מהירות טעינה לפי זמן

21:33: 1%
21:35: 2%
21:37: 10%
21:39: 20%
21:45: 45%
21:47: 50%
21:51: 60%
21:54: 70%
21:57: 80%
22:01: 90%
22:10: 100%

לא תהפכו לצלמים

ל-GT neo2 יש שלוש מצלמות - מצלמה ראשית ברזולוציה של 64 מגה-פיקסל, עדשה אולטרה-רחבה באיכות של 8 מגה-פיקסל, וחיישן מאקרו ברזולוציה של 2 מגה-פיקסל עם מרחק מוקד של 4 ס"מ. מצלמת הסלפי מגיעה עם חיישן 16 מגה-פיקסל.

realme GT NEO 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
שלוש עדשות בגב המכשיר/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בפועל, כמו דגם ה-GT המקורי, בתנאי תאורה טובים (כמו אור שמש) התמונות מעוררות השתאות, עם רמת פירוט גבוהה, חדות, רמת פירוט גבוהה וצבעים נאמנים למקור. מנגד, בתנאים מעט מאתגרים יותר - כמו יום מעונן או חלל חשוך, הצבעים קצת כהים יותר, אך החיישנים יודעים להתמודד עם זה והתמונות יוצאות ברורות וללא גרעון.

ה-realme GT Neo2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
רמת פירוט גבוהה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום ב-64 מגה-פיקסל עם ה-realme GT Neo2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום ב-64 מגה-פיקסל עם ה-realme GT Neo2/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום עם ה-realme GT Neo2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום מאקרו (תקריב)/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשורה התחתונה

נתחיל מהסוף: ה-realme GT neo2 נמכר ביבוא רשמי של באג ב-1,899 שקלים - 200 שקלים פחות מאחיו הגדול, ה-realme GT, אך כולל כמה פשרות. מנגד, על אף שהחברה התפשרה במקומות רבים בשביל להציע את המחיר הזה, מדובר באלטרנטיבה נהדרת למי שמחפש מכשיר מתקדם בפחות מ-2,000 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • RealMe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully